| YAVUZ |
"İlk defa bu kadar sakinsin."
Gülümseyip göğsümde yatmaya devam etti. Sınav sonrası Yasinlerin evine gelmiştik. Bahçedeki hamakta yatıyorduk. Eneslerin sınavı daha geç olduğu için akşam hep birlikte bir şeyler yaparız diye anlaşmıştık.
Yasin'in saçlarıyla oynamaya devam ederken kollarını belime dolamıştı. Daha sonra göğsüme bir öpücük bıraktı. Uzun zamandır Yasin'le böyle bir an yaşamamıştık. Sürekli araya giren bir faktör <Kaya> oluyordu.
"Seni seviyorum." dedim. Kısık sesle "Ben de." dedi.
"Yavuz."
"Efendim."
"Kaya'yla konuşmamdan rahatsız oluyorsun değil mi? Bir daha yakın temasa geçmeyeceğim."
"Olmuyorum. Böyle şeyleri kıskanmam. Beni sevdiğini biliyorum."
"Sen beni seviyor musun? Yani alışabildin mi? Önce denemen gerekiyordu. Hala deniyor musun yoksa artık emin misin? Çünkü bir gün gelip Yasin ben yapamıyorum dediğinde çok üzüleceğim. Kendimi hazırlamam gerek."
Sustuğumda gözlerini açmıştı. Kafasını kaldırıp bana baktığında uzanıp öptüm.
"Hep hayatımdaydın." dedim. "Hayatımı paylaşacağım insanın sen olmasını isterim. Asla bu kararımdan pişman olmam Yasin. Hangi sıfatla olursa olsun hep hayatımda ol."
Uzanıp dudağıma minik ve tatlı bir öpücük bıraktıktan sonra tekrar kafasını göğsüme koymuştu. Elleri belime yeniden dolanırken rahatlamanın etkisiyle ben de gözlerimi kapattım. Gerçekten rahatlamıştım. Sınavı atlatmıştım, Yasin'le ilişkimden daha çok emindim. Şimdilik her şey güzeldi, sonuçlar açıklanana kadar.
***
"Amınakoduğum sınavı."
Bahçede Enes'in hoş sesi duyulduğunda gözlerimi açmıştım. Yasin ise uyuyordu.
"Kötü geçmiş anlaşılan."
"Nefret ediyorum her şeyden ya!" diye bağırdı. Daha sonra Sina'ya dönüp "Her şeyin arasında sen yoksun." dedi.
Gülerek ona baktım. "Sınavı unutalım gençler. Kafa dağıtalım biraz."
"Bak emin misin? Kafayla birlikte her şeyi dağıtıyoruz sonra." dedi Eren.
"Sadece kafa."
"Denerim."
Yarım saat sonra herkes kendi halinde çimenlerde uzanıyordu.
"Oyun oynayalım mı?" dedi Eren.
"Saklambaç mı?"
"Of Emre mal mısın?"
"Ne var be?"
"Dark stories."
"Nasıl bir şey?" dedi Oğuz.
"Şimdi ben size bir olay hakkında birkaç ipucu vereceğim. Siz de cevabı evet/hayır olan sorular sorarak olayı çözmeye çalışacaksınız."