| EMRE |
"İleride çocuğum olursa..."
"Allah korusun."
"İleride çocuğum olursa..."
"Tövbe de."
"İleride çocuğum olursa..."
"Düşman başına."
"ATA SİKTİR GİT ARTIK!"
Ata gülerek susarken Eren tamamlayamadığı cümlesi yüzünden sinirliydi. Hevesi kaçmış gibi duruyordu, daha sonra da cümlesini tamamlamamıştı zaten.
Merak ettim devamını. Siz de ettiniz değil mi? Herkes eder sonuçta. Amk emre.
"Buralarda gastronomi okuyor diye yemek yapabildiğini sanan ama yapamayan birini gördünüz mü? Adı Emre."
Enes oçu da sahalara geldiğine göre kaos başlayabilir artık.
Beni gördüğünde "Aaa burdaymış!" diye bağırıp gülümseyerek gitmişti. Aptal. Eren, Oğuz ve Oğuz2 hariç herkese sinirliydim. Bir haftadır kimseye yemek de yapmıyordum. Yaptığım mantıyı sırf görüntüsü yüzünden yememişti oçlar. Arkadaşlığımız buraya kadarmış.
Pezevenk götler.Oğuz2 oturma odasının kapısından selam vererek içeri girdiğinde Sultan Süleyman gelmiş gibi karşıladım onu. Artık kalan üç arkadaşımdan biriydi. Hakediyor yani.
Bunu da bu kapıdan girmeye zor alıştırmıştık. Sürekli zili çalarak ön kapıdan geliyordu. Hem sürekli zil için kalkmak istemiyorduk hem de artık yabancı olmadığını, istediği gibi girip çıkabileceğini anlatmaya çalışıyorduk.
Oğuz2 kapıdan girdiğinde Pulsar koşarak onun yanına gitmişti. Oğuz2 hemen gülümseyerek eğilip onu sevmeye başlamıştı. Oğuz merdivenlerden zıplaya zıplaya inip diğer Oğuz'un yanına gelmişti. "Gelsene," dedikten sonra mutfağa girmişti. Oğuz2, Pulsar'ı öpüp ayağa kalkarken bize gülümseyip adaşının arkasından gitmişti.
Siz ne ayaksınız kardeşim?
Oğuz mutfağın kapısına çıkıp ellerini kapı eşiğinin iki yanına koyup bana seslenmişti. "Yapmaya çalıştığın şu kurabiyeler nerde?" dedi gülerek.
"Götümde."
"Şaka yapıyorum." deyip güldü. "Yapabiliyorsun tabii ki." Gülümsediğinde sahte gülüşümle aynen der gibi kafa salladım. "Ee nerdeler?"
"Üstteki çekmeceye bak. Kavanozun içine koydum."
Öpücük atıp tekrar mutfağa girmişti. Beş on dakika sonra ellerinde kurabiyeler, birkaç şey daha ve içeceklerle çıktıklarında hepimiz onlara dönmüştük. Oğuz2, Oğuz'a bakarken Oğuz "Ne?" demişti. "Film izleyeceğiz."
"Gelin beraber izleyelim," dedi Burak. Oğuz hemen "Olmaz," demişti.
"Neden?"
"Die Hard izleyeceğiz." dedi Oğuzcuğum. "Oğuz da Die Hard fanıymış." dediğinde Oğuz2 kafa sallamıştı. "Ve siz izlerken sürekli ses çıkartıyorsunuz. Konuşmasanız da sesli yiyorsunuz. Yani olmaz."