6.4

14.7K 1.4K 1.1K
                                    

YAZ TATİLİ
| ATA |

"Sina, aşkım seni çok özledim. Nolur dön, evine gel."

Yaz tatili yaklaşırken herkes teker teker İzmir'e dönmüştü. Ömerler Antalya'ya, Sina Çin'e babasının yanına bir aylığına gitmişti. Sina giderken Enes ağlayıp "Gidemezsin." diyerek Sina'yı kendine kelepçelemişti. Yavuz'la zar zor ikna etmiştik. Daha bir hafta geçmişti ve Enes her gün ağlamaya devam ediyordu.

"Lan rahat bırak artık çocuğu. Babasını görsün, arkadaşlarıyla vakit geçirsin." dedim. Sina telefon ekranından bana bakıp "Yapacak bir şey yok." bakışı attı.

"Lan çinceyi unutmuşum." dedi. "Sürekli Türkçe konuşuyorum."

"İşte böyle asimile edilir." dedi Eren yattığı yerden. "Bizi Çin'e bir salsalar var ya..."

Bu arada Eren'in takipçi sayısı 100 bini geçmişti. Youtube plaketi almıştı. Evinin girişine asmıştı onu. Fotoğrafını çekip bastırmış, onu da bizim evimize astırmıştı. Emre'nin annesi teyze gururla asmıştı. Bizimkiler de sürekli Eren'i övmeye başlamıştı. Dünya tersine dönüyor yani .d

"Enes, kapatmam gerek." dedi Sina.

"Hayır ya."

Enes'in elinden telefonu çekip "Görüşürüz kanka." dedim ve öpücük atıp telefonu kapadım. Enes bu moddayken bu konuşma 'önce sen kapa'ya kadar giderdi.

"Bu sonuçlar ne zaman açıklanacak lan?" dedi Eren. "Boğaziçi'den başka yer yazmayacağım."

Sonra Yavuz götüyle gülmeye başladı. Enes götüyle ağlıyordu. Eren zaten göt.

Kapı çaldığında herkes kim açacak diye birbirine bakmaya başlamıştı. Eneslerin evindeydik ve evde dördümüzden başka kimse yoktu.

Eren uyuma numarası yapmaya başlamıştı. Yavuz yatıyordu. Onu şuan kaldıramazsınız. Beni siksen kalkmam.

"Enes hadi abiciğim bak kapıya." dedim. Ağlaya ağlaya kalkmıştı. Kalktığı yer daha rahat olduğu için, o kalkar kalkmaz onun yerine oturmuştum.

Enes kapıyı açtıktan sonra çığlık sesi duyulmuştu. Yavuz "Hiç uğraşamam." bakışı attığı için mecburen kalkmak zorunda kalmıştım. Ben kalkar kalkmaz Eren şerefsizi yerime geçmişti. "Geldiğimde kalkacaksın abisi."

"Yo."

Sabır dileye dileye kapıya vardığımda birkaç saniye wtf is going on oldum. Enes, Taha'ya sarılmıştı. Taha "Bırak beni." diye bağırıyordu. Enes'i tekmeliyordu. Enes ise "Sina gibi kokmuyorsun ama olsun." diyordu.

"Polisi arayacağım!" diye bağırdı Taha. Yapmadığı şey değil, Enes'i içeri attırmıştı. Mal Enes sjxşsjzpxlsjxp.

Taha'yı Enes'ten kurtarma operasyonundan sonra Taha Enes'i dövmüştü. Daha sonra "Sen bittin." deyip gitmişti. Allahım Enes neden böyle ya...

"Seni düzeltmemiz lazım." dedim. "O eski halinden eser yok şimdi."

***

| MELİH |

"Biz niye bunlarla takılıyoruz?"

psk: ohashipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin