| YASİN |
"Buralarda bir orospu çocuğu gördünüz mü? Adı Ata."
Enes'in lafının üstüne Ata mutfaktan çıkıp merdivenlere yürürken Enes "Aaa burdaymış!" diye bağırdı. Ata umursamadan giderken Enes Ata'nın çıktığı mutfağa girmişti. Bir dakika geçmeden de mutfağın kapısına gelip bana bakmıştı. "Ben açım ne yiyeceğim?"
Gülerek "Benimkini ye." deyip popomu salladım. Enes boş boş bakıp sahte bir kahkaha atıp tekrar mutfağa girmişti.
"EMREEEEE!"
"EMREEEEE!"
"EMRE!"
"EMRE ABİ!"Emre kendisine abi dendiğinde Enes'e cevap vermişti. "Ne var aslan parçası?" deyip mutfağa yanına gitti. Sonra küfür ederek çıkmıştı, Enes de kendini yere atıp açlıktan öldüğünü söylüyordu.
Buradaki kaos bittiğinde yeni kaoslar aramak için bahçeye göz atmıştım. Oğuz ve Oğuz2 köpeklerle oynuyordu. Kaos yok, yeni rota bul...
Ve maalesef bulamamıştım. O gün başka kaos olmamıştı. O hafta çok sakin geçmişti ve ben kıyametin yakında kopacağına yemin edebilirim.
Yine bir sabah gözlerimi açtığımda sessizlikle karşılaşınca "Bu kadar yeter!" deyip ayağa kalktım. Elimi yüzümü bile yıkamadan aşağı inmiştim.
"NE OLUYOR?" diye bağırdığımda içerideki herkes bana dönmüştü. "BİR ŞEY Mİ OLDU? BENDEN Mİ SAKLIYORSUNUZ?"
"Sana da günaydın."
"Yavuz." deyip Yavuz'a döndüm. "Ne oluyor bu evde?"
Yavuz bir bok mu yedik acaba diye diğerlerine bakmıştı. Herkes bilmiyorum der gibi kafa sallarken gerçekten bir şey olmadığını düşünmeye başlamıştım.
"Niye kimse salaklık yapmıyor? Hiç kavga etmiyorsunuz. Kimse diğeriyle öpüşmüyor. Burada kesinlikle bir şeyler oluyor." dediğimde kimse verecek cevap bulamamıştı.
Ya herkes çok sakin şuan. Kimse yerinden bile kıpırdamıyor. Ben buna dayanamam.
"Emre, Eren telefonunu karıştırdı. Ata, Enes kulaklığını sakladı. Burak, Melih köpeklerinizi sevişmeleri için zorluyor. Oğuz, Uzay ve ben sizi Oğuz2 ile shipliyoruz."
Melih "Ben de shipliyorum." diye araya girmişti.
"Evet birçok kişi shipliyor, bir sus da devam edeyim. Sina, Enes sürekli onunla sevişmek istediğini söylüyor. Eray, Sinan senin pantalonlarından birini giyip üstüne çorba dökmüştü. Yavuz, seni seviyorum. Uzay, Burak senin fotoğraflarınla fake hesap açtı. Eren, Melih ve Burak senin hesabına girip millete dm attı."
Sustuğumda herkes bana bakmaya devam ediyordu. "VE BUNLAR OLURKEN KİMSENİN RUHU DUYMADI! ŞİMDİ SALDIRIN!" diye bağırdığımda ilk mermiyi atan Ata olmuştu. Elindeki tenis topunu Enes'in kafasına atmıştı. Gerisi yüksek dozda kaos içerir.
"Köpeğimi rahat bırak ya!"
"Kulaklığıma mı dokundun?"
"O çorba lekesi çıkmazsa ağzına sıçarım!"
"Fake hesap ne lan mal? Kimlere yazdın?"