Miss Mystery: Gizem mi? Gerçekten mi?
Bak şimdi sana ilk konuşmamızın fotoğrafını atacağım.
Ama sen ona rağmen anlamayacaksın, üstüne bir de açıklama yapacağım.
Onparmak: Yine ne saçmalıyorsun sen?
Miss Mystery: *fotoğraf*
Burada sen soruyorsun Adın Gizem mi? Ben cevaplıyorum NopeSen yine soruyorsun bizim okulda mısın? Ben yine cevaplıyorum Yeah
Cidden bunu anlamak bu kadar zor mu?
Onparmak: Salak salak konuşma
Tabiki ne cevap verdiğini anladım. Tek bir sözüne güvenip Gizem olmadığına inanmak aptalca olurdu.Ve dikkatimden kaçtı sanma, beni Onparmak olarak kaydetmişsin. Söylesene Bayan Gizem neden Onparmak?
Miss Mystery: Şey..
Im..
Ellerinde toplam on parmak olduğu için?Onparmak: İnandım say ama seni bulacağım sevgili bayan
Gizem ol ya da olma, seni bulacağım.
Miss Mystery: Beni bulmayı neden bu kadar takıntı haline getirdin ki?
Altı üstü lakabınızı söyledim, bunun için bana bu kadar çok kızmış olamazsın.
Onparmak: Gereksizler? Bizim lakabımız bu değil tamam mı?
Ayrıca bir nedene ihtiyacım yok çok sıkılıyoruz ve bize ilanı aşk etmek yerine hakaret eden bir anonimimiz var.
Miss Mystery: Bak, ben size hakaret etmedim. Sadece öğretmenlerin taktığı lakabı söyledim. Sizden nefret ediyor falan da değilim.
Onparmak: Güzel. En azından nefret ettiğini iddia ederek dikkat çekmeye çalışan o zavallı hayranlardan biri değilsin.
Miss Mystery: Peki ne yaparsam peşimi bırakırsın? Beni aramaktan vazgeçip rahat bırakırsın?
Onparmak: Hiç bir şey.
Seni bulacağım Bayan Gizem. Fazla tuhaf davranıyorsun ve benim merakım giderek katlanıyor.
Miss Mystery: Fizik? Bir sonraki fizik testinden 100 almanı sağlasam?
Onparmak: Gerek yok
Miss Mystery: 🙁
Onparmak: 90 alsam yeter
Miss Mystery: söz ver? Sonrasında beni aramayı, kim olduğumu sorgulamayı bırakacaksın.
Onparmak: Söz. Sadece kim olduğunu araştırmayı değil seninle konuşmayı da bırakacağım.
Sonunda! Yakalanmaktan kıl payı kurtulmuştum çünkü sevgili Onparmak aklına koyduysa eninde sonunda kim olduğumu bulurdu.
Derin bir nefes aldım. Peki ama neden berbat hissediyordum? Benimle konuşmayı bırakacak olması pek de sorun olmamalıydı, sonuçta onun hayatında hiç bir şekilde yerim yoktu.
Bütün bu saçmalıkları kafamdan atmaya çalışarak tüm dikkatimi fiziğe verdim. Benim bir an önce Pınar'ı bularak 12. Sınıf fiziğine çalışmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Short StoryTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.