-Sızlanma Pınar alt tarafı bir el STF oynayacağız.Pınar sert bakışlarını üzerime diktiğinde tırsmadığımı söyleyemezdim.
-Öyle mi Neva hanım! Farkındaysan 12. Sınıfım ben şurada sınavıma bir buçuk ay kalmış ve sen tutmuş biricik kankamı yenerek hırsını alacaksın diye zamanımı boşa harcıyorum.
Pınar'a cevap verme gereksinimi duymadığımdan çok sevgili yengeme dönerek konuştum.
-Bence biz kendimize yeni bir oyuncu bulmalıyız. Ben her seferinde senin bu agresif kuzenini çekemem.
-İsabet olur! Bir daha gelmeyeceğim zaten.
Bizi umursamadan mutlulukla abimin odasına giden Nisan hızla televizyonu açarak oyun kollarını bizlere dağıttı.
-Hadi ama Pınar, arada dinlenmek senin de hakkın. Hem Hakan’ı yendiğini düşünme, senin yendiğin kişi Mert. Ona ağzının payını vermenin hazzını yaşamalısın.
-Ay siz de Mert’e gıcık oluyorsunuz değil mi? O çocuk senden bile gıcık Pınar ya. Sana hak veriyorum.
Pınar'la Nisan'ın arasında oluşan bakışma olayın bu kadar basit olmadığını gösteriyordu. Acaba Pınar'ın Mert’le ilgili daha büyük bir sorunu mu vardı? Her ne olursa olsun beklerdim, mevzu bahis kişi Mert’ti sonuçta, zevzek..
-Ee napıyoruz şimdi? Bu üç aptalın egolarını tatmin etmek için bilerek yenilecek miyiz?
Nisan'ın sorusuyla kaşlarım bir anda çatıldı ve dehşetle arkadaşıma baktım.
-Asla! O zevzek Hakan kaybetmek ne demek öğrenmeli ve bunu ona STF dışında hiç bir şekilde öğretemem.
Attığım yavru köpek bakışları, Pınar üzerinde etkili olmuş olacak ki ellerini havaya kaldırdı.
"Pekala, her ne kadar ona söz vermiş olsam da sonuçta biz bir ekibiz. Yeneceğiz diyorsanız, yeneriz."
Neşeyle başımı ekrana kaldırdım ve aklımın içinde dolanan tilkilerimin savaş naraları atamalarına izin verdim.
-Bu kadar acımasız olmak zorunda mısın?
-Hedefine odaklan Pınar, bak Mert üzerine doğru geliyor.
Gelen mesaj sesiyle konuşmamız bölündü.
Mngr_Hkn: Hani bu defa bana yenileceğine söz vermiştin sevgili MM?
MM: Üzgünüm Hakan, yoğun baskı altındayım. Mert'in yaşamına son vermezsem bugünkü pijama partisinin kurbanı ben olacağım.
AtlıMert: Ayıp oluyor ama.. Bügün seni yeneceğim kızım! O pijama partisini dar edeceğim sana!
MM: Aman anca laf! Biraz da icraat görsek hiç fena olmayacak.
Pınar'ın Mert’le dalga geçmesi üzerine hırslanan Mert oldukça başarılı bir şekilde ona saldırdı. Pınar'ın işi zor gibiydi. Çok atarlı giderli konuşuyorduk ama yenilmemiz an meselesiydi.
-Hadi be yengoş, sevgiline torpil geçeceğine biraz bizden tarafta olduğunu belli eder misin?
-Tamam ama Neva, kıyamıyorum. Sonra üzülecek yenildiği için.
AK: Selim bir şey soracağım
I'mSelim: Sor?
AK: Boşta mısın?
I'mSelim: Üzgünüm güzelim bir sevgilim var, geç kaldın 😎
Nisan abimin cevabı üzerine onu dört parçaya ayırdı ve görüntü ekrandan kaybolana dek kılıcıyla onu biçmeye devam etti.
-Bu ne sinir Nisan? Çocuk sevgilim var dedi işte...
-Sus Pınar! Sinirimi senden çıkarırım yoska. Güzelimmiş! Geç kaldınmış! Ben ona bir hafta boyunca tirip atayım, üstelik neden tirip yediğini anlayammasın aptal aptal düşünüp dursun da görsün gününü!
-Her neyse çok sıkıldım.
Mert’in etrafını dolaşarak onu devasa bir hortumun içine alan Pınar fazla uzatmadan bitirmişti işini. Daha sonra elindeki kolu yere fırlatarak oyunu bıraktı.
-Neva!
-Hı?
-Neva?
Hakan’ın ataklarından korunmaya çalışırken bir yandan da Nisan'ın konuşmasını bekliyordum. Hakkını vermek gerekirse Hakan oldukça iyi oynuyordu. Köşeye sıkıştığımı hissedince bir kart seçemeye karar verdim. Evet daha kart çekmek için erkendi ama kıpırdayacak alanım kalmamıştı.
-Neva abin mesaj atmış. Okuyorum bak;
Biliyorsun güzelim senden başkasına asla güzelim demem. Yani lütfen gerçek hayatta da kafamı gövdemden ayırmaya çalışma, başımı seviyorum. Bir de o aptal Neva'ya söyle Hakan’la fazla oynamasın sonra dırdırını biz çekiyoruz burada.
-Oha Selim anlamış mı? İçlerinde en zekisi oymuş gerçekten Nisan, haklıymışsın.
O anda yaşadığım şokla donup kaldım. Bu durumdan faydalanan Hakan üzerime attığı patlayıcılar sayesinde beni eledi.
AK: Bu haksızlık ama Selim! Sırf dikkatimizi dağıtmak için böyle yaptın değil mi? Hile yapıyorsun!
Mngr_Hkn: Ne diyorsun bacım? Selim ne yapmış? Ne oldu yenilmek zoruna mı gitti?
AK: Bence çok erken seviniyorsun.
Sinirle Hakan’ın üzerine gitmeye başlayan Nisan on dakikalık bir dövüş sonrası onun canını almış ve kazanmamızı sağlamıştı. Nihayet akıllarına gelmiş olmalıyım ki donmuş bir şekilde kalakalan vücudumun etrafını sardılar. Hareket edemesemde sonunda konuşmayı başararak makus kaderimi dillendirdim.
-Abim benim canıma okuyacak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Storie breviTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.