Sene sonu gösterileri için hazırlanan tiyatro grubunun toplantılarına katılmamın tek sebebi Mert'ti. Selim ve Hakan gösteride olmasa da Mert zorla her provaya çağırıyor gelmezlerse çenesiyle eziyet ediyordu. Ben ise halimden memnun bir şekilde keyifle izliyordum Mert'in şaklabanlıklarını.
Yıl boyunca onu uzaktan gizlice sevmiş masasına ara sıra hanımeli bırakmak dışında hiç bir şey yapmamıştım. Ama ona karşı olan hislerim her geçen gün daha da çoğalmıştı.
Yine bir provada kulağının arkasına sırasına bıraktığım hanımelini takan Mert'e gülümseyerek bakarken o yeniçeri rolünü oynayan bir çocuğun elinden at kafası ve uzun bir çubuktan oluşan temsili atı alıp kaçtı. Hepimiz ona şaşkınlıkla bakarken o atının üzerinde okulu dolaşmaya başlamıştı bile. Son provalar olduğu için pek başlarında durmayan edebiyat öğretmenimiz içlerinden Selin denilen bir kızın haber vermesiyle Mert'in peşine düşmüştü. Öğle arası olduğundan okul hemen hemen boş sayılsa da hatırı sayılır bir grup Mert'i görmüştü, bu yüzden Atlı Mert şeklinde ünlenmiş tüm okulun alay konusu olmuştu.
Hatta o günden sonra bizim çocuklara atlılar ya da mahşerin üç atlısı dediler. Arada bana 4. Atlı da sen misin diye saçma espiriler yapsalar da o günün beni etkileyen sonucu çocukların lakabı değildi. Asıl problemim Mert ve Selin'di.
Edebiyat hocamızdan sağlam bir ceza alan Mert, Selin'in başına çökmüş beni nasıl şikayet edersin diye kızı hayatından bezdirmişti.
Sonuç mu? Selin ve Mert çıkmaya başladı ben de karşılıksız aşkımı kalbime gömdüm ve bir daha ona hanımeli vermedim.
O güne kadar Hakan'ın sayısız sevgilisi olmuştu hattâ neredeyse haftada bir sevgili değiştiriyordu. Hakan'ı çok sevsem de bu yaptığına anlam veremiyor ona yakıştıramıyordum ama sonuçta onun özel hayatı olduğu için kararlarına saygı duyup susuyordum. Selim ve Mert'se hiç kimseyle sevgili olmadan bitirmişlerdi yılı, neredeyse.
Bir kaç hafta sonra Selin'den ayrılan Mert de Hakan gibi davranınca aşkımı kalbime gömmemin en doğrusu olduğuna karar verdim. Çünkü bana ayırdığı bir kaç haftadan sonra geçmişinde kalacağı eski bir sevgilisi olmaktansa daima yanlarında olan arkadaşları olmayı tercih ederdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Historia CortaTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.