-Hakan bizim sınıftaki mavi gözlü kızları bir saysana?
Sorumla birlikte Nevaşkım gözlerini sevgilisine dikmiş vereceği cevabı bekliyordu. Hakan onun bakışlarını görseydi kesinlikle ne bileyim ben der beni geçiştirirdi. Ama gariban arkadaşım görmedi.
- Büşra'nın gözleri maviydi bir de Ayça'nın. Bir de şu sonradan gelen kız vardı. Adı neydi? Hah Buse!
Neva'nın Hakan'ı parçalara ayıracağının farkında olsam da sorularıma devam ettim. Gıcıklık parayla mı? Hem onlar kavga ederken bize de eğlence çıkardı.
- Peki bunlardan birisi bana yazan kişi olabilir mi?
Hakan ciddi ciddi düşündü.
- Sanmıyorum. Büşra ve Ayça benimle takılmıştı hatırlarsan, seni sevseler asla böyle birşey yapmazlardı. Buse'ninse uzatmalı sevgilisi vardı ortaokuldan beri devam eden. Kız sağlam aşıktı seni gözü görmemiştir.
Cümlesini bitirir bitirmez sevgilisinin yanında olduğunu hatırlamış olacak ki ürkek bakışlarını Neva'ya çevirdi. Ve sonunda benim başından bu yana gördüğüm o dehşet bakışları gördü. Neva sadece bu bakışlarla bile öldürebilirdi Hakan'ı.
-Ulan Mert! Yaktın beni. Bilerek Neva'nın yanında sordun değil mi? Adi herif!
Neva Hakan'a tatlı tatlı gülümsedi. Bu gülümsemeden ben bile tırsmıştım. Ne yapsam kaçsam mı acaba diye düşünürken Neva yumuşak bir tonla konuştu.
- Aaa Mert'e neden kızıyorsun hayatım? Sayesinde lise maceralarını dinliyorum. Baksana sende öylesine yer etmişler ki saniyesinde hatırladın kızları, tak tak saydın isimlerini.
Hakan oturduğu yerde giderek küçülürken içinden lazer ışınları çıkan gözlerini üzerime dikmişti.
"Yaktın beni Mert!"
Sanırım ufak ufak kaçma vaktim gelmişti.
...
Bu günün ikinci bölümü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Storie breviTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.