"Şu yeni kız ile çok fazla ilgileniyorsun Hakan. Hayırdır?"Pınar'ın arkasından bakarken daldığım düşüncelerden Mert'in sorusuyla çıktım.
" Kızın adı Pınar, Mert. Kaç ay oldu hala öğrenemedin. Ayrıca bize o kadar çok yardım etti ki bende hatırı sizden bile çok."
Şu kısa sürede Pınar ile çok iyi arkadaş olmuştuk. Sıkıcı bulduğum dersler onun sayesinde eğlenceli hale gelmişti. Her başımız sıkıştığında annemiz gibi yardımımıza koşuyordu ve bize değer veriyordu. Beni 8. günde bırakıp gitmemesi bile onu en yakın arkadaş listeme eklemek için büyük bir nedendi.
"Pınar, tanıdığım en iyi insanlardan biri Mert. O benim için de çok iyi bir arkadaş. İçimizde onu kabullenemeyen bir sen varsın."
Selim de bana destek verince Mert susmak zorunda kalmıştı. Yine de Pınar'dan pek hoşlanmadığı yüz ifadesinden anlaşılıyordu. Bunun sebebi Pınar'ın sürekli boş konuşan ve gıcıklık yapan Mert'e her defasında haddini bildirmesi olmalıydı.
İlk zamanlarda sessiz ve içine kapanık zannettiğim Pınar zamanla ve bize alıştıkça rahatlamıştı bu sayede onun aslında geveze ve zeki biri olduğunu öğrenmiştik ve ben onun bu özelliklerini daha çok sevmiştim. Daha şimdiden Pınar benim hiç sahip olmadığım kardeşim gibiydi ve o izin verdiği sürece sürekli hayatımda olacaktı.
...
Bugün yayımladığım üçüncü bölüm bu, atlamayalım.
Sevgilerle, evet_obenim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Short StoryTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.