EH 26

425 39 9
                                    


O günden sonra, o lânetli günden sonra hayatım kararmıştı.

Pınar'ın kırgın bakışları gözümün önünden gitmiyor, senelerdir görmezden geldiğim kalbimi parçalıyordu.

İlk gördüğüm anda etkilenmiştim Pınar'dan. Tatlısını yememe izin verdiği o gün yüzünde oluşan o tatlı tebessüm yediğim tatlıdan daha çok mutlu etmişti beni.

Ama o aynı şekilde düşünmüyordu, beni fazla cıvık ve boş bulduğunu bakışlarından anlayabiliyordum. Bu kalbimi kırdığından basit bir beğeni olarak kalmasını istedim fakat merdivenlerde çarpıştığımız o gün, kollarımda bayıldığı gün, kalbim çığlık çığlığa haykırdı aşık olduğunu.

Aşkımı kabullendiğim o günlerde fark ettiğim başka bir gerçek acı bir tokat gibi patladı yüzüme; Pınar da Hakan'a aşık olmuştu. Hatta bana göre Hakan da ona karşı aynı duyguları besliyordu.

Bu beni korkuttu ama korkum Pınar'ın beni sevmemesi değildi. Korktum çünkü Hakan'la sevgili olursa 7 güne çıkardı hayatımızdan Pınar. Oysa ben onun bir ömür yanımda olmasını istiyordum arkadaşım olarak bile olsa.

Sonra bu aşkı gömdüm en derinlere, sanki hiç var olmamış gibi davrandım hattâ onu unuttuğuma bile inandim. Buna kalbimin Selin için attığını fark ettiğimde emin oldum.

Fakat çok fena yanılmıştım. Ben Selin dahi çıktığım bütün kızlarda Pınar'ı aradığımı çok geç anladım. Taa ki Mavi'ye kadar.

Mavi iyi gelmişti bana, çok güzel sarmıştı kalbimdeki yarayı. Ama o bir anda çekip gittiğinde daha kötü oldum. İyi de ben Mavi'yi kızdıracak bir şey yapmamıştım ki. Acaba kalbimi attıran bir kişi oldu o da Hakan'ı sevdi dediğimde o kişinin Pınar olduğunu anladığından mı gitmişti.

Bilmiyordum ve bu belirsizlik beni öldürecekti.

...

Neden ama neden bütün seri boyunca yazdığım aşklar karşılıklı? Sanırım bana göre birine aşık olmak mesajlaşarak mümkün değil. Karşındaki kişi yakışıklı olmak zorunda değil ya da çok güzel yani bunu görünüşle alakalı değil. Bana göre aşk bakışlarla başlar. Göz göze değdiğinde kalbinle hissedersin karşındaki kişinin kaderin olduğunu. Sanırım bu sebeple karekterlerim mutlu olsun diye zaten birbirlerini sevdikleri ama farkında olmadıkları kurgular yazıyorum.

Hem bir gerçek var ki benim olayım fantastik, romantizm pek uymuyor bana. Texting okumayı sevdiğimden denemiştim, umarım sıkılmamışsınızdır

Sevgiler

evet_karakterlerinekıyamayanoyazarbenim

Aptal Karahindiba Ve DiğerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin