Yenilmenin getirdiği siniri tüm gün üzerimde taşıdım. Koca okulda 12lerden sadece üçümüzün olması ve Selim'in gün boyunca suratsız bir şekilde dolaşması da bu sinirimi körüklüyordu.-Madem seni engellemesine bu kadar üzülecektin neden ona başkasını sevdiğini söyledin lan!
Mert her zamanki şaklabanlığıyla Selim'in tombul yanaklarını sıktırdı. Adamın öyle güzel yanakları vardı ki ben bile bazen bu hareketi yapmak istiyordum.
-Hişşş uğraşma Selim'imle ihanetin acısını çekiyor. Bilinmeyen kız Nisan'a her şeyi anlatmış. Seloşumun güvendiği dağlara karlar yağmış.
Selim kırgın bir ifadeyle konuştu.
-Satmışım geveze bilinmeyenin engelini! Sevdiğim kızı gördüm az önce. Yanında sevdiği çocuk vardı ve oldukça mutluydular.
O böyle söyleyince onu rahat bırakmaya karar verdik. Bu durumda başka ne yapabilirdik ki?
İnstagramdan gelen mesaj sesiyle telefonumu elime aldım.
Tanımadığım birinden mesaj isteği gelmişti. Adının KEO olduğunu görünce aklıma dün yenildiğim çocuk geldi.
İçimde oluşan merakla isteği kabul edince yanılmadığımı anladım.
KEO: Kuşlarım bana gün boyunca suratsız suratsız dolaştığını söyledi
Öyle ki sana hayran kızlar bile gelememiş yanına korkudanO kadar mı zoruna gitti ya?
Tamam hadi bir daha oynayalım, söz bilerek yenileceğim bu defaHakanArslan: Ne kadar salak salak sorular bunlar ya
KEO: İnanmıyorsun değil mi?
Mutlu olacaksan gerçekten yenilebilirimHakanArslan: Çocuk mu kandırıyorsun lan it
Oyunda geçtiğin gırgırlar az geldi gelip bir de burada mı eğleniyorsunKEO: Sana bir kızla böyle konuşmaman gerektiğini söylemiştim!
HakanArslan: Bak hala ben kızım ayağına yatmıyor mu
Çıldırıyorum aqKEO: İnanmıyorsun değil mi?
Peki ekle beni, canlı yayın yapacağım az sonra
Zaten fark ettiğin üzere hiç takipçim yok, hesabı senin için daha dün açtımKEOyu ekledikten sonra canlı yayınına tıkladım gerçekten de kendini çekiyordu.
Arka planda kalan sıralardan sınıfta olduğu anlaşılıyordu, ama onlar bizim okulun sıralarına benzemiyordu. Boğazına kadar olan kısmını çektiğinden yüzünü görememiştim ama hayran olunası bir fiziğe sahip olduğunu anlamam zor olmamıştı. Eğer karşıma çıkarsa bu kızla bir hafta takılabilirdim.
Formasından şehrin diğer yakasında kalan koleje gittiği anlaşılıyordu. Hızla hareket eden gögüs kafesinden oldukça heyecanlı olduğunu fark etmiştim.
Bir anda kadraja giren esmer kız ne yapıyorsun sarı papatyam! diyerek çığlık atınca KEO canlı yayını sonlandırıldı.
Bu kolejde okuyan ve benim tanıdığım tek kız Selim'in kardeşiydi. Oturduğumuz semte yakın olduğu için etrafımdaki herkes bu okula geliyordu çünkü.
Selim'in kardeşinin benden etkilendiğini fark ediyordum. Her ne kadar ilgi çekici bir güzelliğe sahip olsa da ona karşılık vermem imkansızdı.
Bir haftalık eğlence için en yakın arkadaşımı kaybedemezdim değil mi?
Hiç bir kızın 8.günü yoktu bende, hayatıma girmeye kalkışan her kızın ömrü 7 gündü.Yine de şu KEO denilen kızın Neva olması imkansızdı, çünkü biz asla Neva'ya STF'de yenilmedik. Daha önce Neva ile bir çok defa birebir kapışmış hepsinde de ağlata ağlata yenmiştim. O yüzden bu güzel fizikli hanımkızla biraz eğlenmemden hiç bir zarar gelmezdi.
KEO: İnandın mı şimdi kız olduğuma?
HakanArslan: Hayır, Sarı Papatyam!
İnanmadım.Canlı yayında gösterdiğin kızın herhangi bir sınıf arkadaşın olmadığı ne malum?
KEO:Bir gün Hakan, seninle yüzyüze STF oynayacağız
Ben seni eze eze, morarta morarta yenince inanamak zorunda kalacaksın, kız olduğumaHakanArslan: Hadi oradan!!
Bir de bana egolusun derlerSendeki egonun binde biri yok kızım bende
KEO: Sonunda kabullendin
HakanArslan: Neyi?
KEO: Hakkat fazla aptalsınız ya
Nisan'a hak vermemek elde değil(Silindi)
HakanArslan: Sildiğin mesaj neydi?
KEO: Seni ilgilendiren bir şey değildi.
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Short StoryTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.