Günler geçiyordu ama ben KEO'ya yenilemeyi hazmedemiyordum. Tekrar bir maç yapmak için teklifte bulunmak istiyordum ama içimde yeşeren korku buna engel oluyordu.Ya tekrar yenilirsek?
Kırmızı Eğrelti Otu hakkında konuşmamızın üzerine bir daha mesaj yazmamıştı. Ve ben o garip kızı içten içe merak etmeye başlamıştım.
Eğer diğerleri gibi bana aşık olsaydı durmadan mesaj yazmaz mıydı? Acaba gerçek hayatta istemeden onu kırmış mıydım? İntikam yemini eden eski bir sevgilim olabilir miydi?
Aklıma gelen görüntüsüyle pişkince sırıttım.
İmkansız, o vücut hatalarına sahip bir kızla sevgili olsaydım onu kesin hatırlardım.
-Aptal aptal sırıtmanın bir sebebi var mı Hakan?
Daha ağzı boşalmadan pizzasından tekrar bir ısırık alan Selim büyük bir mutluluk içindeydi. Acaba Nisan Selim'in yemeklerle aşk yaşamasını kıskanmıyor muydu?
-Başlatma lan aptalına! Bir aptaldır tutturmuş gidiyorsun.
Nisan sırıtarak eline aldığı kolayı küçük bir çocuk beslercesine Selim'e içirirken konuştu.
-Hep benim yüzümden. Kimle arkadaş olsam önüne gelene aptal demeye başlıyor.
-Biz arkadaş mıyız Nisan?
-Evet Selim, zaten ben de bütün arkadaşlarımı ellerimle besliyorum.
-Bu işte bir terslik var Nisan ya, benim seni beslemem gerekiyor, yakında zayıflıktan öleceksin!
Selim'in bir pizza dilimi alarak zorla Nisan'a ıssırtması üzerine gözlerimi devirdim.
Aşkınızı üç beş adım ötede yaşasanıza!
İnstagrama girerek KEO'dan başka bir mesaj ya da paylaşım olup olmadığına baktım.
-Selim şu Mahşerin 4. Atlısı ile bir rövanş maçı mı yapsak acaba?
Bir anda öksürmeye başlayan Nisan'la ikimizin gözleri de üzerine dikildi.
-Ya Selim biraz yavaş yedirsene! Zayıflıktan ölmesem bile boğularak öleceğim yakında!
Nisan'ın isyanlarını umursamayan Selim bana döndü.
-Nereden geldi şimdi aklına, Mahşerin 4. Atlısı?
-Hiç çıkmadı ki, üç kendini bilmez kızın bizi yenmesine tahammül edemiyorum. Bir de sıralama da sondalar yendikleri tek takım bizmişiz.
Nisan merakla başını bana çevirdi.
-O kadar kötü bir grup sizi nasıl yendi ki?
Selim kolunu Nisan'ın omzuna atarak açıkladı.
-Sen bakma Hakan’a, o kızları küçümsemek egosuna iyi geliyor. Onların maç yaptığı tek takım bizmişiz de ondan liste sonundalar. Eminim oynasalar liste birincisi olurlar. Tekrar oynamak istediğine emin misin Hakan? Psikolojin ikinci bir mağlubiyeti kaldıramayabilir?
Selim'in sözleriyle keyfim iyice kaçmıştı. Homurdarcasına konuştum.
-Sen daha şimdiden böyle yaparsan, biz zaten yeniliriz.
-Tamam tamam, sıkma canını. Bu defa yeneriz merak etme. Oyuna girince istek atarız.
Aldığım onayla instagrama girerek KEO'ya yazdım.
HakanArslan: Hey!
KEO: Hey.
HakanArslan: Bir rövanş maçına var mısın?
KEO: Bilmem, arkadaşlarıma sormalıyım.
HakanArslan: Tamam konuşunca haber ver, zamanı belirleriz.
KEO: Tamam bakalım.
Aslında STFden daha önemli işlerimiz var. Fark etmişsindir sizin dışınızda kimseyle oynamadık. Ama sana özel bir maç ayarlamaya çalışacağım.
HakanArslan: Bu kadar yoğun olacak ne işiniz var ki?
KEO: Farkındaysan bir öğrenciyim, e doğal olarak da tek işim çalışmak.
Tabi siz ders çalışmak denilen bir eylemden bihaber olduğunuz için bunu düşünememen çok normal.
HakanArslan: Kız lafı çaktı gitti iyi mi?
KEO: Boş yapma Hakan, pizzanı ye yoksa Selim yüzünden aç kalacaksın.
HakanArslan: Sen
Nasıl?
Burada mısın?
Hey!
Cevap ver!!KEO: Sakin ol Hakan, orada değilim.
Ama olmamı istersen gelirim
HakanArslan: Cidden mi?
Gelsene o zamanKEO: Hayır beni yanında istemiyorsun, bunu biliyorum.
Ama bir gün gerçekten istersen
Sen çağırmadan geleceğim, söz.HakanArslan: Çok garip bir kızsın sen,
Seni anlayamıyorumKEO: O da bir şey mi?
Ben bile beni anlayamıyorumAl işte pizzalar bitmiş, sana demiştim Selim'e bırakma aç kalacaksın diye.
HakanArslan: Bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama
Bu durum beni korkuttu garip kızBir müddet bekledim ama cevap gelmedi. Guruldayan karnımın sızısıyla kötü kötü Selim'e baktım. Koca pizzayı silip süpürmüştü.
Tam ona söylenecekken Ellerinde başka bir pizza kutusuyla kolkala gelen Neva ve Mert’le baktım.
-Pençelerini kız kardeşimin üzerinden çek, Mert!
-Ayıp ediyorsun kardeşim. Benden Neva'ya bir zarar gelmez. Oldukça güzel bir kız gerçi ama...
Bir anda susup Neva'nın gözlerine bakan Mert’i dövmek isteyen tek kişi Selim değildi, anlaşılamaz bir biçimde gıcık olmuştum Mert’in bu hareketine.
-Keşke Selim'in kardeşi olamasaydın güzelim ya!
Mert küçük bir çocuk gibi mızmızlanırken Neva ona gülümseyerek yanımdaki sandalyeyi çekti. Masaya koyduğu pizza kutusundan bir dilim alarak ısırdı.
-Akşam kız gecesi yapalım diyoruz. Eylül ve Pınar'da gelecek. Sana uyar mı?
Nisan, Neva'yı onaylarken Selim yeni gelen pizzaya doğru uzanıyordu.
Neva bir anda eline vurarak kızdı Selim'e.
-Büyük boy bir pizza yemişsin zaten. Açım ben dokunma buna.
Mert, ona gülerek onayladı.
-Doğru söylüyor, yol boyunca pizza alalım diye başımın etini yedi.
Onlar pizza ile ilgili tartışırken ben açlıktan sızlayan midemi dinleyerek kutudan bir dilim aldım. Tahmin ettiğim gibi Neva bana kızmamıştı, bana karşı hafif bir ilgisinin olduğunun farkındaydım.
-Hakan’a da kızsana!
Selim'in mızmızlanarak Neva'ya söylemesine gülen Nisan olaya el atmıştı.
-Çocuk aç Selim, az önceki kutudan bir dilim bile yemedi. Çok istiyorsan kendimize bir tane daha alalım.
Selim sevgiyle büyüyen gözlerini Nisan'a kilitledi.
-Eğer sen de yiyeceksen olur.
-Tamam.
Onlar yeni pizza almaya giderken arkalarından baktım.
Bu gidişle Selim, Nisan'ı bu zayıflıktan kurtarırdı bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Short StoryTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.