4

2.8K 156 16
                                    


O üç hadsizin konuşması Sultan Hocanın sınıfa girmesiyle bölündü.

"Çoktan gelmişsin Nisan'cım. Hadi geçen haftaki raporlarını getir de artık projeleri seçelim."

3 gereksize dönerek ekledi.

"Siz de ders sonuna kadar şu testleri çözün, ama sakın cevapları sallamayın çünkü aldığınız sonuçlar sözlü notunuz olacak."

O üç aptal fizik testleri ile boğuşurken biz de Sultan hocayla tam 30 proje belirledik. Eşyalarımı yerleştirdiğim ön sıraya geri dönerek notebookumu açtım ve bu otuz projenin taslağını oluşturmaya başladım.

Bu esnada notebooka yüklediğim ve yedek hattıma bağlı olan whatsapp uygulamasını açtım ve dikkat çekmemek için kendi telefonumu masanın üzerine açıkça görünecek bir şekilde yerleştirdim.

Miss Mystery*: Sultan Hoca yine canınıza okumuş bakıyorum da.

Mesajı okuyan atlı telefonunu diğerlerine de gösterdi böylece üçü birden bana bakmaya başladı. Bense notebookumda yazı yazmaya devam ederek sanki onların farkında değilmişim gibi davrandım.

Sonunda ikinci atlı telefonumu gösterdi, aferin Mert o kadar da aptal değilmişsin demek ki.

Bir yandan gözlerini bana sabitleyerek telefonu asıl sahibine verdiler ve cevap yazmasını istediler.

Onparmak: Peki bunu nereden biliyorsun?

Bu arada adın Gizem mi?

Bizim okulda mısın?

Başımı bile kaldırmadan sanki raporumu yazıyormuş gibi cevapladım mesajları.

Miss Mystery: Güçlü kaynaklarım var, ayrıca hakkınızda bilmediğim çok az şey var.

Nope.

Yeah.

OnParmak: Sen de mahşerin üç atlısının hayranısın demek 😎

Miss Mystery : Mahşerin Üç Atlısı mı?🤔
Güldürmeyin beni.
Burada size Gereksizler deniyor 😀

OnParmak: Çıldırtma kızım bizi!

Kızsan tabi, yoksa kıskançlıktan böyle saçma oyunlar çeviren bir erkek misin?

Kim olduğunu bulur, seni tüm okula rezil ederiz.
Uğraşma bizimle!

Onlara aptal diyordum ama ben de onlardan farklı davranmamıştım. Sultan Hocanın verdiği görevi yapmak yerine onlara anonim olarak mesaj yazıyordum üstelik gözleri önünde!

Uygulamadan çıkarak asıl işime odaklandım. Bu kararda yaptıkları tehditin de rolü büyüktü elbette. Ciddi söylüyorum bu üç gereksiz bir kişiye taktıysa o kişinin okul hayatı kararırdı. Ve benim bu yılı saymazsak bu okulda 2 koca yılım vardı.

Neyse ki telefonum gözlerinin önünde durduğundan ihtimaller arasından elenen ilk kişi bendim.

...

*Miss Mystery: Bayan Gizem

Aptal Karahindiba Ve DiğerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin