Kırmızı Eğrelti Otu Final

583 54 3
                                    


Heyecandan elim ayağım titriyordu. Belli etmemek adına derin derin nefes alarak içeri girdim. Etrafa dikkatlice bakarken cam kenarında oturan Hakan'ı fark edince ona doğru yürümeye başladım.

Öylesine dalmıştı ki karşısına oturana kadar beni fark etmedi bile.

"Selam."

"Merhaba Neva, geldiğin için teşekkür ederim."

"Önemli değil."

Aramızda oluşan gerilim garsonun gelmesiyle sona erdi ve birer kahve söyledik.

Kahvelerimizi içerken sakinleştirici almış kadar rahatlamıştım, bu rahatlıkta uzun zamandır ilk defa Hakan'ın gözlerine çekinmeden bakmamın da etkisi büyüktü. Çekinmiyordum çünkü o da gayet rahat bir şekilde gözlerini üzerime dikmiş beni ezberlemek istercesine derin derin bakıyordu.

"Seni neden çağırdığımı merak etmiş olmalısın."

Merak ettim elbette ama gözlerine böyle rahat rahat bakabileceksem hiç sorgulamadan seninle her gün kahve içebilirim Hakan.

"Yani. Bana söylemek istediğin bir şey olduğunu söylemiştin?"

Sıkıntıyla ofladı, anlatacakları her neyse onu zorladığı belliydi.

"Önce sana kendimden bahsetmek istiyorum-"

"Seni tanıyorum Hakan."

Sözünü kesmeme bozulmuş gibiydi.

"Hayır sen sadece dışarıdan gördüklerini, duyduklarını biliyorsun. Ben aslında senin tanıdığın gibi biri değilim Neva. Mesela hiç bir zaman amacım kızlarla gönül eğlendirmek olmadı. Şu bir hafta olayı kısmen benim suçum olsada hayatıma giren kızlar zaten kendileri gitmek istedi. Onlar hep gitmek için gelmişti."

Diğer kızlardan bahsetmesi canımı sıkmıştı. Huysuz bir şekilde tekrarladım .

"Seni çok iyi tanıyorum Hakan. Dışarıdan görülen seni değil gerçek seni tanıyorum. Bana kendini anlatmakla boşuna zaman kaybetme de neden karşıma geçip gerçek seni tanımamı istediğini söyle."

Afallamış bir şekilde baktı gözlerimin içine. Benden bu kadarını beklemiyor olsa gerekti.

"Yoksa sadece ufak, basit bir hoşlantı değil miydi? Daha fazlasının olması mümkün mü?"

"Anlamadım?"

Tabi ki ne sorduğunu anlamıştım ama onun tarafından net bir şekilde reddedildikten sonra karşısına geçip ilanı aşk yapacak halim yoktu.

"İstersen önce ben cevaplayayım sonra sen."

Başımı sallayarak onayladım, adil bir anlaşmaydı.

"Benim hakkımda ne düşündüğün önemli çünkü sana aşığım. Ama bu öyle basit küçük bir hoşlanma değil. Ben sana aşık oldum Neva, seni tüm kalbimle seviyorum."

Sözleri aklımı başımdan almıştı. Bu öyle güzel bir duyguydu ki tarifi neredeyse imkansızdı.

Mutluluğumu gizlemeden gülümseyerek baktım gözlerine.

"Basit bir hoşlantı değildi,hiç bir zaman da öyle olmadı. Ben seni asla terk etmek istemeyecek kadar çok seviyorum Hakan."

Sonunda gergin huzursuz yüz ifadesi yumuşamış o da benim gibi gülümsemeye başlamıştı. Ah, aşk karşılıklı olduğu zamanlarda ne kadar da tatlıydı.

...

Zaman ayırdığınız, okuduğunuz ve oy verdiğiniz için teşekkürler.

Üst üste gelen bildirimler için üzgünüm ama Mert'in hikayesiyle devam ediyoruz. 😊🎉🎊

Sevgilerle
evet_obenim

Aptal Karahindiba Ve DiğerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin