23

1.6K 121 2
                                    


Sınıfıma doğru yürürken yanıma gelen Muhammed'e gülümsedim.

-Günaydın Nisan!

-Günaydın Muhammed.

Bir anda yanımıza gelen Selim'e irileşen göz bebeklerimle baktım. Sabah sabah neden yanıma gelmişti ki?

Muhammed onu umursamayarak konuşmaya devam etti.

-Şey.. Biz tenefüste konuşabilir miyiz?
Sana sormak istediğim önemli bir şey var.

-Tabii ki.

Bana el salladı ve Selim ile bizi koridorda baş başa bırakarak gitti. Selimse öfkeyle tıslarcasına sordu.

-O çocuk kimdi?

Neye öfkelendiğini merak etmiştim.

-Muhammed, sınıf arkadaşım.

Ona soran gözlerle baktığımda elini saçlarına atarak oynamaya başladı. Böyle ne kadar tatlı göründüğünden haberi var mıydı acaba?

-Ben.. Yanına geldim çünkü şey soracaktım?

Aklımı başımdan alan gözlerine sorarcasına bakarak açıklamasını tamamlamasını bekledim.

-Şu arkadaşın, bilmeyen kız beni neden engelledi?

Sorusuna şaşırdım. Mesajlaşırken beni hiç umursamıyor gibiydi.

-Senden vazgeçti, yani senden değil de seninle konuşmaktan. Başkasını sevdiğini bile bile devam edemezdi değil mi?

-Sen? Sana anlattı mı?

Yeşil gözlerinde şimşekler çakmaya başladı. O kadar sinirlenmişti ki korkuyla bir adım geriledim.

-Söyle ona bir daha karşıma çıkmasın! Bana bir defa daha mesaj atarsa onu buna pişman ederim. Aptallık bende tutmuş tanımadığım bir kıza güveniyorum.

Sinirle söylene söylene kendi sınıfına doğru giderken arkasından bakıp kalmıştım.

...

-Ben Eylül'den hoşlanıyorum.

Pat diye konuşan Muhammed'e gülümsedim.

-Fark etmiştim.

Söz verdiğim gibi tenefüste kantine inmiştik ve bana sormak istediği sorusunu bekliyordum. Tahmin ettiğim gibi konu Eylül ile ilgiliydi.

-Peki ya o?

-Bunu benim söylemem doğru olmaz.

Bana anlayışla baktı.

-Sence ona sormalı mıyım?

Ona cesaret verircesine gülümsedim ve göz kırptım.

-Kesinlikle!

Bana teşekkür ederek hızla ayağa kalktı ve koşmaya başladı. Anlaşılan soluğu Eylül'ün yanında alacaktı.

Mutlu bir şekilde ayağa kalktığımda Selim'le göz göze geldim, ne zamandan beri beni izliyordu acaba? Hala sinirli gibiydi, onunla konuşan bilinmeyen kıza konuşmaları bana anlattığı için çok sinirlenmiş olmalıydı.

Bakışlarının ağırlığına daha fazla dayanamadım ve sınıfıma kaçtım.

...

KEO ikinci bölüm bu bölümle ilişkili. Bakarsanız Hakan’ı okurken Selim'i de görmüş olursunuz ☺️

xoxo

Aptal Karahindiba Ve DiğerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin