Karahindiba'yla her konuşmamızda ona biraz daha alışıyordum. Her ne kadar kalbim dolu olsa da onunla konuşmayı sevmiştim ve bu durumu onu arkadaşım olarak kabullendiğime yoruyordum ama son mesajları aklımı karıştırmıştı.Karahindiba Nisan olabilir miydi?
Nisan'ın sevdiği kişinin o çocuk olmadığını öğrenmemle sevinçten bağırabilirdim ama sınıfta olmamız bu durumu engellemişti.Karahindiba'nın Nisan olup olmadığını anlamanın tek yolu, vereceği ipuçlarıydı.
Selim: Başka bir ipucu daha verir misin?
Gelen bildirim sesiyle başımı kaldırdım, az önce Nisan'ın notebooku ötmüştü. Tabii ya bizim ilk elediğimiz kişi Nisan'dı çünkü mesaj almaya başladığımda telefonu öylece masanın üzerinde duruyordu. Ama ya notebooku? Bu hiç aklımıza gelmemişti. Emin olmak için bir mesaj daha attım.
Selim: Nasıl yani?
Ve bildirim sesi.
Selim: Bu duyduğum ses bir ipucu olabilir mi?
Tekrar aynı ses.
Selim: Nisan?
Aynı sesi tekrar duyduğumda hayatımda duyduğum en güzel ikinci sesin bu bildirim sesi olduğuna karar verdim, ilki Nisan'ın sesiydi.
Tekrar mesaj yazacaktım ki Nisan sınıfa girdi. Ona ağzım kulaklarımda, apaçık duygularımla baktım, sevgi dolu. Artık ona olan sevgimi gizlememe gerek yoktu, bu muhteşem bir şeydi.
-Birisi ısrarla mesaj atıyor Nisan'cım. Galiba önemli bir durum?
Sultan Hocanın cümlesiyle kıpkırmızı olan Nisan başına geleni anlamış olacak ki elindeki ajandayı hocaya vererek hışımla notebookunu eline aldı, önce sesini kıstı sonra mesajları okumaya başladı, okuduğu her mesajla daha da kızarıyordu.
-Hocam, gerçekten önemliymiş ben çıkabilir miyim?
Sultan Hoca anlayışla baktı ve ona izin verdi.
Nereye gidiyorsun gözümün nuru? Ben sana ilk defa böylesine özgürce bakabilirken senin kaçman hiç adil değil!
Nisan'ın gidişinin ardından tekrar Karahindiba ile olan sohbetimize girmiş ve ilk mesajdan itibaren tekrar tekrar okumaya başlamıştım, bu defa o sözlerin sahibinin Nisan olduğunu bilerek.
...
Kırmızı Eğrelti Otu 3. Bölüm buradan devam ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Short StoryTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.