EH 28

403 44 1
                                    


Neva, karşısındaki adama baktı sırıtarak. Kahkahayı basmamak için kendini zor tutuyordu.

"Demek Pınar sana aşıkmış?"

Hakan ne yapacağını şaşırmıştı, peki Neva'nın duyduklarından sonra bu kadar sakin olması normal miydi?

"Bilmiyorum, Mert öyle söyledi."

Pınar Hakan'ın beklediği gibi sinirlenip bağırmak, ben sana söylemiştim demek yerine sakince sordu.

"Peki şimdi ne yapacaksın?"

Aslında ona rahatla sevdiği kişi sen değilsin Mert demek istiyordu ama bunu söylemek ona düşmezdi. Ne cevap vereceğine Pınar kendi karar vermeliydi.

"Senin için sakıncası yoksa onunla konuşmak istiyorum. Telefonlarımı açmadığı için yanına gitmeliyim."

"Pınar değil de başkası olsaydı bunu sorun edebilirdim ama madem istiyorsun git, hem bilmedigin şeyler var belki Pınar sana gerçekleri anlatır."

Hakan sevgilisinin bu kadar anlayışlı olmasına çok sevinmişti, ona büyük bir aşkla sarıldı ve yanağından öptü.

"Sen harika birisin Neva, sana aşığım ve her geçen gün daha da aşık oluyorum."

Neva dalga geçercesine güldü.

"Sakın bunları Pınar'a da söyleme sonra kız üzüntüden yataklara düşer. Ona sadece kusura bakma ben başkasını seviyorum de yeter."

Hakan ona anlamayan gözlerle bakarken Neva çoktan tuttuğu kahkahayı basmıştı bile. Bu Mert insanı delirtirdi gerçekten.

Aptal Karahindiba Ve DiğerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin