Onparmakla konuşmamın ertesi günü Sultan Hoca beni yanına çağırdı ve projeleri hangi öğrencilere dağıtacağını yazdığı listeyi elime tutuşturdu. Bunu o öğrencilere bildirmek ve koordinasyonu sağlamak bana düşmüştü. Listeyi alırken her çarşamba benden dolayı gereksizlere dağıttığı testleri gördüm. Gizlice bir tanesini alarak hızla sınıfa döndüm.Bütün soruları çözüp cevaplarını not aldım. Hocanın öğrenci listesini de kendim için not alınca Sultan Hocanın yanına döndüm, listeyi vermek için ama asıl amacım testi yerine koymaktı.
Yine sessizce akşamı bekledim. Kendimi rezil etmemek adına soru hırsızlığı yapmıştım. Bu yaptığım kesinlikle etik bir hareket değildi ama açığa çıkmaktan o kadar çok korkuyordum ki bunu umursamadım.
MissGizem: *fotoğraf*
Bir sonraki testin cevaplarıOnparmak: Sen harikasın!
Sözümü tutuyor ve seni araştırmayı bırakıyorum.Son mesajından sonra beni engelledi. Zaten ne bekliyordum ki? Ona anonimden mesaj attığım için kucağıma atlamasını mı? Bir anda bana bağlanmasını ve benimle konuşmadan duramamasını mı?
Dolan gözlerimi kapatarak uykuya dalmak için beklemeye başladım. Düşünmemek ve daha fazla acı çekmemek için kulaklığımı taktım ve çalan müzik eşliğinde sessizce ağladım. Kaç şarkı geçti bilmiyorum ama sonunda uykuya daldığımı sabah uyanınca anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Short StoryTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.