Hayal kırıklığı, 18 yıllık hayatımı en kısa şeklilde özetlersem tam bir hayal kırıklığı.Neva'nın farklı olduğunu düşünmüştüm, bana değer verdiğine inanmıştım hatta. Onunla çok uzun sohbetleriniz olmadı ya da bana bunu açık açık söylemedi ama bakışlarından anlamıştım ya da öyle inanmak istemiştim.
Ama onun da diğerleri gibi olduğunu öğrenmem acı bir tokat gibi patladı suratıma.
Hiç bir kadın sana 7 gün tahammül etmez Hakan!
Kimse seni 7 günden fazla sevemez Hakan!
Hayatımı uzaktan izleyen herkes hafta da bir sevgili değiştirdiğimi düşünüyordu. Hatta en yakınımdaki insanlar bile hiç bir kadına 7 gün dayanamayacağıma inanıyordu. Ama gerçek bambaşkaydı ben onlara 7. günü verdiğim an 8. günde arkalarına bakmadan kaçacaklarını biliyordum.
Neyimin, hangi huyumun, bu kadar katlanılmaz olduğunu bilmesem de bu tecrübeyle sabit bit gerçekti.
Öz annemin ben daha bir haftalık olmadan bavulunu toplayıp evden kaçması, küçücük bir bebek olduğum halde hiç bir bakıcının bana bir haftadan daha fazla dayanamaması, senelerce benim yüzümden türlü zorluklarla baş eden babamın yeterince büyüdüğüme inanıp tekrar evlendiğinde yeni eşinin evliliklerinin ilk haftasında ona ya Hakan ya ben diyerek rest çekmesi... Hepsi hiç bir kadının hayatında 8.günümün olmadığını ispatlıyordu.
Ama Neva'nın başka olduğunu düşünmüştüm, Neva'nın benim 8. günüm olacağına inanmıştım. Parmağındaki kırmızı eğrelti otunu gördüğümde onun benim tıpkı Kızılderililerin efsanesindeki gibi ruh eşim olduğuna inanmış içimden çığlık çığlığa KEO, Neva diyerek sevinmişim.
Yine de hem Selim dolayısıyla hem de 7.gün lanetimden dolayı ondan uzak durmuş sanki ilgilenmiyormuş gibi davranmıştım. Sırf hayatta kalabilmek için ördüğüm duvarlarımı yıkmam için onun sevgisinden, beni diğerleri gibi terketmeyeceginden emin olmam gerekiyordu.
Ona aşık değildim sadece içimde ona inanmak isteyen, ona kapılmak isteyen bir şeyler vardı. Birazda bundan dolayı geri çekmiştim kendimi. Ben onu sevmiyorken, ona aşık değilken onun sevgisini istemek 8.günde yanımda kalmasını dilemek çok bencilceydi.
Ama artık emindim, Neva beni hiç bir zaman sevmemişti. Onunki basit bir beğeni, küçük bir hoşlantıydı o kadar. Onun hayatında da 8.günüm yoktu benim.
Öz annesinin 7 gün tahammül edemediği bir çocuğa kim 8.gününü verirdi ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Karahindiba Ve Diğerleri
Short StoryTamamlanmış hikaye Yarı texting Diğerleri; 2. Kitap Kırmızı Eğrelti Otu/ tamamlandı. 3. Kitap Ebruli Hanımeli/ tamamlandı.