Jimin sahneden şarkı söylerken tavırlarını izlemiştim.Sesi bir yerden çok tanıdık geliyordu.
"Evet isminiz"diyerek listeyi incelemeye devam ediyordum.O kadar yoğunluk vardı ki artık insanlara bakmaktan vazgeçmiş robot gibi geleni yazıyordum.
"Joon Seo"
Gözlerimi büyüterek korkuyla başımı kaldırdığımda alaylı bakışlarını yakalamıştım.
"S-senin ne işin var burada?"
"Aa üzdün ama"diyerek alt dudağını sarkıttı.
"Senin hayranın olmak suç mu?"diyerek bana bakınca listeye döndüm.Sırada bekleyenler vardı çünkü.
Adını yazdıktan sonra "kimin kartını almak istersiniz"dedim mesafeli sesimle.
"Mi-Young"demesiyle sinirle gözlerimi kapattım.
"Ne zaman bitecek şu saçma hallerin"diye tısladım.Artık sinirime dokunuyordu.Kurtulmak istiyordum.
"Bir düşüneyim"diyerek elini çenesine koydu kısa bir süre gökyüzüne çevirdi bakışlarını.
Ardından "benim yanımda olduğun zaman"diye ekledi.Nefesimin bile boğazımı yaktığını hissediyordum.Hem korkuyor hemde onu öldürmek istiyordum.
Joon Seo'nun aniden tutulan kapşonuna baktım.Jimin tek eli cebinde diliyle yanaklarına baskı yapıyordu.Buradan çok havalı gözüküyordu.
Benim gözlerime bakarken Joon Seo'yu yana ittirdi kapşonundan.
"İkile"demesiyle Joon Seo üzerini düzeltti.
"Sen hayranlara böyle mi davranıyorsun idol bozuntusu"diyerek alaycı tavır takındı.
Jimin gülümsedi.Ama bu gülümsemek 'birazdan ağzını dağıtacağım'tarzı bir gülümsemeydi.
"Hayranlarım dedin farkındaysan"diyerek yanına gitti yakalarından tuttu.
"Ama senin sesangtan bir farkın yok!"
Joon Seo ellerini Jimin'in yakalarını tutan eline koydu ittirdi.
İkisi karşı karşıya durmuş nefretle birbirlerine bakıyorlardı.
"Sen kendini ne sanıyorsun ya?"diyerek çıkışan Joon Seo'nun çıkışını anlamsız bulmuştum.
Hem istenmeyen oydu.Aynı zamanda artislik yapmaya çalışıyordu.
Jimin ona alayla gülüp aniden kafa atmıştı.Bazı hayranlar ve bende dahil olmak üzere çığlık atmıştık.
Diğer hayranlarınsa yeni yeni dikkatini çekiyorduk.
Grup koşarak bize doğru gelirken Jhope ve Suga dikkati sahneye çekmek için 'Otsukare'düetini yapmaya başladılar.O kadar enerjiklerdi ki benim bile sahneye bakasım gelmişti.
O ara Tae,Jimin'i belinden tutmuş kaldırmaya çalışıyordu.Her ne kadar komik görünse de durumun ciddiyetinden gülememiştim.
Namjoon,Joon Seo'nun yakalarından tutarken Jin kapşonunu kapatıyordu.
Jungkook ise ayırmaya çalışıyordu.Hayranlar onları ağızları açık izlerken olaya müdahale etmem gerektiğini düşünüyordum.
"Yeter!"diye bağırdığımda herkes durmuş bana bakıyordu.
"Kişisel meselelerinizi başka bir yerde halledin.Burası konser alanı"diyerek Joon Seo'ya baktım.
"Ve sen!"diyerek parmağımla onu gösterdim.
"Buranın huzurunu bozma.Konsere gelmediysen defol git!Yada köşede uslu uslu konseri izle"
Namjoon sertçe yakalarını bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence||Park Jimin ✓
FanfictionHıçkırdım. "Ben hiçbir şey yapmadım"diye fısıldadım. "Kalbin çok güzel"diye fısıldadı o da kulaklarıma. "Bu güzel kalbini kimsenin kirletmesine izin verme" Omzundan çekilip yüzüne baktım.Gözlerimin içine o kadar yoğun bakıyordu ki kaybolmamak mümkün...