1.5

5.3K 392 199
                                    

Merhabalar :)
O güzel yıldızcık ve yorumlarınızı görebilirsem eğer hikayeyi devam ettirmem için bana güzel moral olabilir değil mi?

Sizleri seviyorum 💕

"Yah!"diye bağırarak suyun içinde ayak üstünde durdum.Belime geliyordu boyu.

Sırılsıklam olmuştum ve üzerimdeki tişört üzerime yapışmıştı.

"Madem suyun tadına bakmak istedin beni neden peşinden sürükledin?"diye bağırdı yapmacık bir kızgınlıkla.

"Ayağım takıldı.Aslında amacım seni suda boğmaktı"

Yüzüne dikkatle baktığımda saçları ıslaktı ve bu onu daha çekici bir hale sokuyordu.Tamam yakışıklıydı kabul ediyordum.Ama şuan yakışıklı olmanın daha da üstünde bir terim varsa tam ona layıktı.

Üzerindeki tişört benim gibi üzerine yapışmış kaslarını belli ediyordu.

"Az kes az!"

"Ne saçmalıyorsun be?"dedim gözlerimi gözlerine çıkartırken.

"İstersen direk tişörtü çıkartayım.Daha kolay bakarsın"

Oflayarak sudan zar zor çıktım.Tamam kesiyordum.Ama bunu bilmesine gerek yoktu.

Arkamdan geldiğini hissediyordum.Ormanlık alanda ilerlerken öksürdüm.Ağzıma su kaçmıştı.

"Ölüyor musun?"dedi yanımda bana bakarken.

"Maalesef seni sevindiremeyeceğim.Ama belki sen sevindirmek istersin?"

"Kaslarımı göstererek mi?"

"Şu tişört çıkartma hayalinden vazgeç!"

Daha hızlı adımlarla giderken yine bana yetişti.

"Şey..."

Sıkıntıyla nefes aldığında durdum ve ona baktım.

"Ceket giymek isteyebilirsin"dediğinde gözlerini takip edip üzerime baktım.

Islak üzerime yapışan tişört içimi belli ediyordu!

Şaşkınlıkla ağzım aralandı ve hızla ellerimle üzerimi kapatmaya çalıştım.

"Yah!Önüne bak pis sapık!"diye bağırırken yere bakıyordu.

"Eğer sapık olsaydım bu manzarayı devam ettirmeye çalışırdım"

Ardından yanımdan geçip giderken "burada bekle.Sana ceket bulup geleceğim"demişti.

Derin bir nefes alarak utancımı gidermeye çalıştım.

Resmen iç çamaşırımı görmüştü.

Kenarımdaki kayaya oturdum.Ayaklarımla yerdeki çimlerle oynarken bir boğaz temizleme sesi duymuştum.

"Bebeğim!"

Kafamı kaldırdığımda Joon Seo'yu görmek beni afallatmıştı.Korkudan tir tir titremeye başlamıştım.

"S-senin n-ne işin var burada"

Gözleri tişörtüme kaydığında hızla ellerimi siper ettim.

"Git buradan!"

"Ah yapma ama.Seni böyle bulmuşken hele.Bırakacağımı düşünmüyorsun değil mi?"

Limerence||Park Jimin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin