4.4

3.1K 301 217
                                    

Sınır dolmadı yine.

Arkadaşlar bu hikayeyi sevmiyor musunuz?

O yüzden mi beğenmiyorsunuz.Ben çok değer veriyordum oysa.Hikayeyi kaldırıp kendime mi saklamalıyım sizce?

Ama bazı yorumlardan da sevdiğinizi düşünüyordum...

Okul bahçesine girdim.

Tek elimle çanta kulpunu tutarken bir taraftan okul bahçesinde gözlerimi gezdiriyordum.Dersin başlamasına 15 dakika vardı.

Yavaş yavaş yürürken gözüme bizim grup takılmıştı.

Önemli olan bizim grubun takılması değildi.Önemli olan Jimin ve o kızın grupla beraber olmasıydı.

Ne konuşuyorlardı bilmiyordum.

Ama bu durum hiç hoşuma gitmemişti.Yerime bu kadar çabuk koymaları zoruma gidiyordu.

Taehyung'un beni görmesi ile seslenmesi bir olmuştu.Bu sırada tüm grubun gözü bana dönmüştü.

Onlar oradayken asla oraya gitmezdim.

Bu yüzden etrafa baktım ve karşıda bankta kitap okuyan Dong Hyun ile gülümsedim.

Jimin'den alacağım intikam planına bir yerden başlamalıydım değil mi?

Yanına gidip oturduğumda kitaptan çektiği bakışlarını bana dikmişti.Yüzünde oluşan şaşkınlık ardından da tebessüm beni iğrendiriyordu.

Bana Haneul ile çıkarken yaptıkları dün gibi aklımdaydı.

Tamam.Beni sevmemesini anlıyordum ama onun birlik olup beni yerin dibine sokması çok üzücüydü.

"Mi-Young?"

"Dong Hyun,ben sana soru sormadığım sürece o çeneni kapalı tut"dememle kaşlarını çattı.

"Senden sadece bunu istiyorum"

Göz ucu ile gruba göz attığımda bana şaşkınlıkla bakıyorlardı.Jimin'e baktığımda bize bakıyordu.Dişlerini sıkmıştı ve ellerini yumruk yapmıştı.

Ellerini Sinirle saçlarından geçirdi.

Benden ayrılıp bu şekilde tepki vermesi çok saçma geliyordu.Bana beni sevmediğini söylemişti.

Neden bu şekilde davranıyordu?

Dong Hyun' baktığımda o da bakışlarını Jimin'den çekti.Bana baktığında kitabını kapatmıştı.

"Beni mi kullanıyorsun?"

"Kullanmak sayılır mı bilmiyorum.Sonuçta seni kandırdığım söylenemez.Hala senden hoşlanmadığımı suratına söyleyebiliyorum"

"Ayrıldığınız dedikodusu doğru o zaman"

Bu okulda neden insanlar her işe burnunu sokuyordu böyle?

Cevap vermedim.Bir taraflarına kına yapmalıydı.İstediği de bu değil miydi?

"Pekala o zaman sana ayak uyduralım"diyerek bana eğildi.

Halimize şaşırmış kalırken geriye çekildim biraz.

"Sende dünden razıymışsın"

Güldü.

Bunda gülünecek bir hal görmüyordum.Bildiğimiz fırsatçılık yapıyordu şuan.

"Jimin geriye çekilirsen nasıl sinirlenecek?"

"Kapat çeneni Dong Hyun"

Kolunu omzuma atması ile karşıdan duyduğumuz gürültü ile anında Jimin'e bakmıştık.

Limerence||Park Jimin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin