4.2

3.2K 279 83
                                    

Yeni Jungkook ficime destek olursanız alnınızdan öperim ADADSFFAFFD

Neyse beklediğiniz bölüm geldi.Sizleri seviyorum...

Yıldızcık ve yorumları unutmayalım lütfen


Gözlerimi yavaşça açtığımda her yer bulanıktı.Gözlerimi kırpıştırdım.Elimle gözlerimi ovamayacak kadar yorgun hissediyordum.

Başımda serumuma ilaç enjekte eden hemşireye baktım.Etraf fazla aydınlık gelmişti ve gözlerimi kısmak zorunda kalmıştım.

''Ah,uyandın demek''diyerek bana gülümseyen hemşire ile yutkundum.Boğazım bile acıyordu.

''Ben hemen doktora haber vereyim''

Koşar adımlar ile çıkan hemşire sayesinde odada tek kalmıştım.

Yaşananlar gözümde tekrar canlanıyordu.Jimin'in bağırışları,başıma dayanan silah,o adamın aptalca gülüşleri.

O neredeydi?İyi miydi?

Çok geçmeden odaya dalan kişi ile kafamı kapıya çevirmiştim.Gelen Tae'di.

''Uyandın demek!''

Bana kare gülüşünü sunmuş koşar adımlarla yanıma gelmişti.Ellerimi elleri arasına aldığında ona gülümsemiştim.

''Bizi çok korkuttun!Aptal kız!''

''Yine yedim yani fırçayı''

''Bu ne ki!Sen buradan kurtul sana eziyet edeceğim!''

Yüzümü buruşturdum.Benim için gerçekten endişelenmiş olmalıydı.Söylediklerini sözde kalmasını umuyordum.

''Vicdansız herifin tekisin''dememle gülmüştü.Sürekli dilimin ucuna gelen soruyu sordum.

''Taehyung,Jimin nerede?''

Birden yutkunup yüzündeki gülüşün kayıp olmasıyla endişelenmiştim.Kaşlarımı çattım.

''şey..O-''

''Buradayım''diyen Jimin ile heyecanla kapıya baktım.Elleri cebinde öylece durmuş bana bakıyordu.

Onu çok özlemiştim.Ona kocaman sarılmaya ihtiyacım vardı.

''Jimin''diyerek gülümsedim.

Tuhaf giden bir şeyler vardı hissediyordum.Çünkü Jimin bize adımlarken hiç gülümsemiyor Taehyung ise gözlerini kapatmış öylece duruyordu.

''Ben sizi yalnız bırakayım''

Taehyung elimi yavaşça bırakmış ve kapıya yönelmişti.Jimin'in yanından geçerken onunla kısa bir göz teması yaşamıştı.Sanki bir şeyler söylemeye çalışıyor gibiydi.

Kapı kapandığında Jimin yanımdaki sandalyeye oturmuştu.

''Nasıl hissediyorsun?''

''İyi''

Kafasını hafifçe salladı.Benimle göz temasından kaçınıyor gözlerini yerden çekmiyordu.

''Sanırım sen iyi hissetmiyorsun''dememle gözlerini yerden çekip benim üzerime dikmişti.

''Neyin var?''

İyi olmasını umuyordum.

''Ağrın var mı?''

''Jimin konuyu değiştirme lütfen.Bir şey mi oldu?''

Dişlerini sıkıyordu.Kasılan çene kaslarından ve ortaya çıkan elmacık kemiklerinden anlayabiliyordum.Bir derdi vardı.

Limerence||Park Jimin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin