Ben geldim!
Üzgünüm ki bu bölüme sınır koymalıyım.Çünkü 200 kişi okuyorsa 50 kişi oy veriyor.Yorumlarda çok az.Benimde böylelikle bütün hevesim yerle bir oluyor.
Cidden çok üzülüyorum...
O yüzden sınır dolunca yeni bölüm atacağım.Çok özür dilerim.Sizleri seviyorum...
Sınır,
95 yıldızcık
50 yorum
iyi okumalar.
Her zamanki buluştuğumuz kafeye geldiğimde eski anılarımız gelmişti aklıma.Burası bana onu sevdiğini söylediği kafeydi aynı zamanda.
İlk kazığımı burada yemiştim.
Eskiden onunla gülüp eğlenirken o günlerde mutsuzluğumu da ona borçluydum.
Masamıza geçip oturduğumda derin bir nefes aldım.Ben eski güçsüz ben değildim.Fark edemesem de Jimin'in varlığı beni güçlü bir insan yapmıştı.
Gerçi o güçlü insanlığımın kaynağı da beni bırakıp gitmişti.
''Geciktim mi?''
Haneul masaya oturunca suratına boş bakmaya devam etmiştim.
''Ah,pekala.Seni çökmüş gördüm.Makyaj yapmıyor musun?''
''Beni bunun için mi çağırdın?''
''Sana sormak istediğim sorular var''demesiyle kaşlarım çatıldı.Dikkatimi çekmeye başlamıştı.
Masaya gelen garson ile dikkatim dağılmıştı.
''Hoşgeldiniz.Ne alırdınız efendim?''
''Biz 2 soda alacağız.Çilekli olsun''
Bana bakışlarını çeviren Haneul ''eski günlerde ki gibi''diye eklemişti.
''Neyin peşindesin bilmiyorum.Ama burnuma hoş kokular gelmiyor''
''Haklısın''diyerek arkasına yaslandı.
''Bugüne kadar sana pek bir yararım dokunmadı.Hatta zarar bile verdim.Ama bu düşmanlığı bırakmamız gerektiğini düşünüyorum''
Güldüm.O sinsi bir yılandı.Ona güvenmeyecektim.Bana yapılan ihaneti unutacağımı sanıyorsa yanılıyordu.
''Asla.Sana tekrar inanıp güveneceğimi mi sanıyorsun?Ben seni tanıyorum.Çıkarın olmadığı bir yere yaklaşmazsın''
''Senden ne gibi bir çıkarım olabilir ki?Zaten Jimin'den de ayrılmışsın.Ondan hoşlandığımı biliyorsun.Sana yakın olup onunla olacağımı falan mı düşünüyorsun?''
Bunun benimle derdi neydi?
Ne demeye Jimin'i ortaya atıyordu?
Gözlerimi devirdim.Saçma sapan konuşuyordu.Biraz daha burada kalırsam eminim ki damarıma basardı.
''Kalkıyorum ben''dememle ''bekle!''diyerek kolumu tutup oturttu.Kolumu sertçe çektim ondan.Diğer kolum kırık olduğundan ona ihtiyacım vardı.
''Jimin'in yanındaki kız kim?''
''Sanane!''
Eski sevgilisine yeni sevgilisini soruyordu.Canımı acıtmak için yaptığını biliyordum ve canım yanıyordu.
''Sakin ol.Merakımdan soruyorum.Kız işini biliyor sanırım.Seni bu kadar çabuk unuttuğuna göre''
Ayağa hızla kalkmamla oturduğum sandalye geriye düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence||Park Jimin ✓
FanfictionHıçkırdım. "Ben hiçbir şey yapmadım"diye fısıldadım. "Kalbin çok güzel"diye fısıldadı o da kulaklarıma. "Bu güzel kalbini kimsenin kirletmesine izin verme" Omzundan çekilip yüzüne baktım.Gözlerimin içine o kadar yoğun bakıyordu ki kaybolmamak mümkün...