2.1

4.9K 345 63
                                    

Geçiş bölümü ile merhabalar!Bölümler geç gelebilir.Mağlum üniversite sınavı ellerimden öper :)

Sizleri seviyorum.Sağlıcakla kalın.

"Anne ben çıkıyorum.Okulda birşeyler atıştırırım.Geç kaldım!"diye bağırarak evden çıktım.Ayakkabılarımı bile zar zor giymiştim.

Koşa koşa durağa giderken saate bakıyordum.

Ah kahretsin otobüsü kaçırmıştım!

Adımlarımı yavaşlattım.Zaten geç kalmıştım.Şimdi 45 dakika gelecek otobüsü beklemem gerekiyordu ve büyük ihtimalle ilk dersin yarısına yetişebilecektim.

Duraktaki oturağa oturup kafamı durağın camına yasladım.

"Yah!Bugün de şans yanımda değil"diye homurdandım.

Bazı günler o kadar bahtsız olurdum ki gören lanetlenmiş olduğumu düşünürdü.

Gelen mesaj sesiyle ceketimin cebinden zar zor telefonu çıkarttım.

Gönderen kişiyi görünce hem şaşırmış hemde gülümsemiştim.

Gönderen:Park Jimin

İlk derse biraz geç kalacağız.Başkana yok yazdırmaması için söyleyebilir misin?

Ha?!

Ben o kızdan istekte mi bulunacaktım.Ölürdüm daha iyiydi.

Gönderilen:Park Jimin

Yazdıramam.Çünkü bende geç kaldım.Hem o başkan bozuntusuyla beni muhattap etme.Git kendi işini kendin hallet -,-

Başkan bozuntusuna neden kendi mesaj atmıyordu da beni arada aracı yapıyordu.

Onun tek kelimesiyle seve seve tüm sınıfı bile yok yazdırmazdı o kız.

Gönderen:Park Jimin

Telefon numarası olmadığı için sana söyledik herhalde.Bir ara bir köşeye çekip telefon numarasını alsam iyi olacak ;)

Gönderdiği emoji beni neden sapıkça düşüncelere sevk ediyordu?

Gıcık herifin tekiydi.Sebepsiz yere beni rahatsız etmişti sözleri.

Sahi beni neden rahatsız etmişti?

Mesaj sesi tekrar yankılandığında cebime koymak için hareketlendiğim telefonu tekrar gün yüzüne çıkarttım.

Gönderen:Park Jimin

Neredesin?

Kaşlarımı çattım.Bu ne alakaydı şimdi?

Gönderilen:Park Jimin

Durakta.Hem bundan sanane?

Çok geçmeden cevap gelmişti.

Gönderen:Park Jimin

Seni gördüm :)

Kafamı havaya kaldırıp etrafa bakarken önümde siyah büyük bir minibüs durmuştu.

Şoförün çıkıp kapısını açmasına izin vermeden arabadan çıkıp dibimde biten Jimin ile şaşkın şaşkın bakakaldım.

"Bu-burada ne işin var?"

"Ağzını kapat ağzını"diyerek eliyle çenemi hafifçe yukarıya itti.

Hızla geri çekildim.

Limerence||Park Jimin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin