4.9

2.4K 221 77
                                    

Heyo!

Geri döndüm!

Beni özlediniz mi?

Bol yorumcuk ve yıldızcıklarınızı bekliyorum.

Sizleri sevdiğimi söylememe gerek yok herhalde.Canımsınız sizler benim.

İyi okumalar.

"Sana kızımın peşini bırakmanı söylemiştim!''

''Baba dur!''

Babamın Jimin'in yakalarını tutan ellerini tuttum.

Okul sınırları içerisindeydik ve Jimin'e yapacağı en ufak bir hareket onun onurunun kırılmasını sağlayabilirdi.

''Neden hala çevresindesin!Seni uyarmadım mı ben?!''

Jimin'i sarsarken o sesini çıkartmıyordu.

''Cevap versene!Babanla bir oldunuz bizimle mi oynuyorsunuz ulan?!''

''Baba neler diyorsun sen?Onun hiçbir suçu yok!''

Yakalarını bir türlü bırakmıyordu.Arkadan gelen Taehyung bizi görünce koşarak yanımıza gelmişti ve o da benim gibi ayırmaya çalışmıştı.

Benim aksine o ayırmıştı.

''Hastanede seni uyarmıştım!Sana kızımdan ayrılacaksın demiştim!''

Kaşlarımı çattım.

''Hala dibimizden ayrılmıyorsunuz!Ne sen ne de baban olacak o adam!Düşün artık yakamızdan!''diyerek kolumu tutan babam beni sürüklemeye başlamıştı.

Hızla kolumu çekip babamdan kurtuldum.

''B-baba söylediklerin doğru mu?''

Derin bir nefes aldım.

Babamın bunu yapması beni çok üzmüştü.Ne diyeceğimi bilemiyordum.

''Jimin'in benden ayrılmasını mı istedin?''

''Evet!Ne yapacaktım?Kızıma iyi zarar veriyorsun aferin diyerek tebrik mi edecektim?!''

''Mutsuz olacağımı biliyordun!''diye bağırdım.

''Mutsuz olacağımı biliyordun ve buna rağmen bunu göze mi aldın?!Beni hiç mi düşünmedin?!''

''Olayı gereksiz yere büyütme!Altı üstü hoşlanıyorsun!İki gün sonra unutacaksın!''

Gözlerim dolarken kafamı hızla iki yana salladım.

Jimin ile güzel geçen okul günümün sonunun böyle olacağını hiç tahmin etmiyordum.

Onlarda kalmamın üzerinden iki gün geçmişti.Jimin'e her geçen gün daha fazla aşık oluyordum olabilirmişim gibi.

Onu deli gibi seviyordum.

Hep bir engel çıkan sevgimizin önüne engel olarak babamda çıkmıştı.

Hastaneden çıktığımda bile depresyona girmemi sağlayan ayrılığın nedeni babamdı.

Olanlara inanamıyordum.

''Sen anneme bu gözle mi bakmıştın?Ayrılırsam iki güne unuturum diyebiliyor muydun?''

''Ben seninle bir değilim!''

''Ne farkı var!''

Bütün okulun gözünün üzerimizde olduğunu biliyordum ama umrumda değildi.Çıkmaza girmiştim.

Limerence||Park Jimin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin