Kérdések

31 8 0
                                    

Norbi: Oké köszönet a kérdésekért  @lampandagirl105nek.

Yuno: Végre valahára kérdések.

Norbi: Annyira ne örűlj csak mi fiuk kaptunk. Talán legközeleb. Oké első kérdés az enyém. "Ha választanod kellene a lányok közül ki lenne a szerencsés?"
"Norbi ránéz Yunora aki egy henteskést élez kissé feltünöen, aztán Konekora aki szinte mint egy kajáért könyörgö kutya úgy néz a fiúra, majd Louisra aki még csak figyelembe se veszi tekintetét és végül Makisera aki az ablakon bámul ki miközben a nap pár sugara megvilágítja arcát ami természetfeletti szépséggel rúházza fel a lányt."
Élni akarok tehát Yunot választóm.

Yuno: Tudtam én, hogy engem kedvelsz jobban. "Megöleli a fiút de ő elnyomja magától.

Norbi: Zolinak. " Yuno vagy Koneko?

Zoli: Se egyik se másik. Az én szívem hölgye Makise.

Makise: Óóó! Drágám. "A lány odabújik a fiúhoz majd arcon csókolja."

Louise: El a kezekkel a férjemről.
"Elöhuzza pálcáját és suhint vele egyet. Zoli és Mikase a robbanás hatására a szóba két különböző végébe kerültek."

Koneko: Takarítást a nagy terembe.

"Mig a takarítását és a renoválást végzik mindenki átmegy a túlsó szobába. Kivéve Zolit és Mikasét akiért ki kellet hívni a rohammentöt."

Norbi: Jó a nap útolsó kérdése Rektoré "Mit szolnál ha a lányok egy yuri elöadást adnának neked?"

"A lányok szúrosan néznek a fiúra."

Rektor: Nem volna jó. " Tátogva" ( Ez minden vágyam)

Norbi: Na jó ezzel a mai kérdések elfogytak ismételten köszönyúk öket.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now