Véres csata

21 3 0
                                    

All Might: Rektor, mivel a múltkor nem vetél részt az egy-egy eleni párbajokon most lehetőséged van bepótolni. Lasuk mire mész Zoli ellen.

"Mindenki izgatottan várta a küzdelmet"

Rektor: Zoli, ne fogd vissza magad. Nem tudjuk megölni egymást. Miért is ne adjunk bele mindent.

Zoli: Felőlem.

" A két fél mégjobban egymásnak estek de továbbra se tudtak mit kezdeni egymással. Mikor az egyik pillanatban Rektor gyómórszájon rúgta Zolit. Zoli sóhajt és kiegyenesedik."

Zoli: Rektor akkor nem kíméllek STEPTOCOCCUSDIPLOCOCUS MYNHPAHERE LELOKLCOCCUS LOPUS FEKETUS LEPURLUS!!!!!!!!

"Ekkor Zoli igéje egy fekete sugarat lőtt Rektorra. A húsa pórladni kezdett de vissza is nőtt egyből, így akár a végtelenségig tartó fájdalmat okozva neki."

Norbi: Zoli elég lesz!

Zoli: Nem, nem lesz. Addig még fel nem adja addig nem!

Mindenki: Hagyd békén!

Zoli: Ő akarta az istent, hát nézzük mit kezd vele.

Rektor: Rendben Zoli elég.

Zoli: Ennyitől véged? Hát akkor ezzel az erővel levihetik a rangod. Na szenvegy!

Rektor: AZT MONDTAM ELÉG!

"Ekkor mindenki lefagyott még Zoli is. A teremben mindenki kiabálta, hogy nem tud mozogni. Rektor odarohan és össze-vissza üttötte-verte Zolit. Majd egy adott pillanatban megáll. Elengedte a társaságott."

Rektor: A szadista hajlamaidatt tartsd meg az ellenségeidnek.

"Ezzel kimegy az ajtón. Mindenki zavart volt. Roya aki idő kőzben sikerült megföznia az igazgatót egy nagy darab sajtal hogy kerüljön át az A osztályba utána szalad."

(By: Rektor25 )

Kérdezd öket. Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt