Kérdések 2

32 8 0
                                    

Norbi: Üdv mindenkinek visszatértem. Szerencsére Rektort megtaláltuk mielöt a Salgótarjáni rendörség lecsukta volna testi sértés miat és persze Uno is kijött a sürgösségiről. De most itt az ideje válaszolni pár kérdésre. A kérdéseket köszönjük ismét @lampandagirl105nek. Íme az első kérdés:
Zolinak: "Jól vagy? Nem eset semmi bajod ügye?"
Na valaki aggódik érted.

Zoli: Persze, ennél több kell hogy bajom legyen. Ennyitöl fel se ébredek.

Norbi: Ezt jó tudni. Rektor kérdése:" Ügye jobban vagy a kirándulásod óta?"

Rektor: Amiután szájba rugatm Gyözikét jobban.

Norbi: Remélem így már érthetö a testi sértés dolog. A sajátom: " Mi a véleményed az új vendégekről?" Nos régóta ismerem öket jó fejek. Csak ne igyanak túl sokat." Yuno jóhír most te is kaptál.

Yuno: Na végre éppeg ideje volt.

Norbi: "Hogy hogy Norbi lett a te ideálod?"

Yuno: Oh hát ez könnyü. Tudod én szeretem az öszinte, kedves, jolelkü fiúkat. És ő pont ilyen.

" Norbi elpirul egy kicsit. Tabletjébe mélyíti aracsát, hogy senki meg ne lássa, föleg nem Yuno. Mert bármennyire is tagadná ez ténleg jóllesset hallani a lánytól."

Rektor: khm. Na persze.

" Yuno egy kést dob a fiú felé ammi éppeg, hogy el nem találja."

Rektor: Megvesztél?

Yuno: Bocsi megcsúszott a kezem. A szemedre céloztam.

Norbi: Koneko is kapot: " Ha választanod kellene melyik fiúhoz mennél hozzá?"

Koneko: A válaszom egyértelmüen Zoli.

Norbi: Szép rajongó tábor.

Zoli: Pofa be és mond a következö kérdést.

Norbi: A következö és egyben utolsó az Unonak szól:  " Ha választanod kellene melyik lányt vinnéd magaddal?"

Uno: A tegnap után egyiket se.

Norbi: Na mára ennyi kérdésünk volt. Találkozunk legközelebb.

Kérdezd öket. Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt