Fogadás

18 6 1
                                    

" A nyárias idő elhalóban van de még mindig kellemes kint az iő. Yuno kint ül az egyik fa alat s közben az ölében fekvő Norbi fejét masszírozza. A teraszon a többiek öket figyelik."

Koneko: Ügye milyen szép párt alkotnak ezek ketten.

Zoli: Miket beszélsz nincsenek is együt.

Louise: Zoli ne légy már ennyire sötét. Csak néz rájuk. Olyan aranyosak így ketten.

Zoli: Fogadni mernék bármibe, hogy nincsenek együt.

"Louise ördőgien kezd vigyorogni."

Louise: Bármibe?

Zoli: Bármibe.

Louise: Oké mit szólsz ehez: ha igazunk van a szolgánk leszel két napig. Ha mi tévedtünk akkor fordítva.

Zoli: Rendben.

"Kezetfogtak. Eközben a fa alat miközben Yuno a fiút masszírozza fura dorombolás szerü hangott hallot a fiú felöl. Yuno halkan kuncog."

Yuno: Olyan vagy mint egy macska.

Norbi: Hogy érted ezt?

Yuno: Amikor masszírozóak mintha csak dorombolnál.

Norbi: A te hibád, hogy ilyen jól masszírozol.

"Yuno mosojogva lehajol, hogy megcsókolja a fiú homlokát. Majd el akarja veni kezeit de Norbi megállítja."

Norbi: Ne hagy abba.

" Yuno elmosójodik majd fojtatja. Este a filmnézés elöt Koneko megszólal."

Koneko: Na ma én döntök mién filmet nézzünk.

Rektor: Ha mdgint a "Kutyák és Macskák"-at nézzük én a fejeden verem szét a TV.

Koneko: Nem nem. Ez valami más.

" Elkezdték nézni a filmet amíről kiderül, hogy a Csillagainkban a hiba. Az egyik csók jelenetnél Yuno megfogja Norbi kezét. A fiú ránéz az egyre jobban vörösödö arcú lányra. Szemei vibráltak. Norbi gyengéden hozzáér az arcához. Yuno remegö tekintetét a fiúra nézett. Norbi közeleb húzódik hozza majd megcsókolja. A fiúk tátot szájjal nézték végig a jelenetet."

Zoli: Egy pillanat ti most együt vagytok?

Norbi: Igen.

Louise: Ez tudod mit jelent Zoli? Két napig minket szolgálsz!

Zoli: De nem mosom ki a bugyijaid.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now