A Fogadó-i csata

12 2 0
                                    

Norbi: Na csak hogy itt vagy mi tartott ennyi ideig?

Rektor: Szólni akartam de Nóriba ütköztem az úgy látszik szart szólni...

Nóri: Bocsika.

Rektor: Ezt majd később. Íme a harci terv: az általam uralt harcosok csatáznak a többivel, de amínt szólok megölitek öket, nem tudom meddig bírom Toga iránti hűségüket visszafogni. Felség maga meg megtenné hogy erőt vesz magán és hív erősítést?!

GID: Na de kérem. Tisztelettel be...
Rektor: Nem bírom sokáig visszatartani őket! Ne nyavajogjon!

Momo: Apa tedd amit mond.

" A felség szólt a katonáknak hogy jöjenek. A hadrendbe állítás időt igényelt tehát ki kellett addig tartani. Rektor amíg tudta az oldalukon tartotta az általa irányított katonákat, közben harcolt. Nóri vissza ment a lakásba hogy ne legyen útban. Norbi varázslattal egy varázs ostort idézet meg, azzal harcolt. A többi folytatta a harcot a maga módján. Egy ponton Norbidossba bele rug az egyik amitől földre kerül. Yuno mint valami vad állat harcolt hogy elérje a szerelmét visszont 5-en ugrottak a hátára, mozgásképtelenné téve őt. Végső elkeseredésében órdított eggyet amire Rektor felfigyelt. A fiú megfogta és átdobta a kardját a kert egyik végéből a másikba ami keresztül hasította a fejét a vámpírnak."

Rektor: Zoli! Öld meg őket!

Zoli: Azzonal, aztán visszavágó!

Rektor: Persze csak csináld.

" Zoli elkezte gyílkolni a katonákat akik átálltak. Rektor meglátja hogy Yuno bajban van így oda rohanva felkapja a kardját majd majd átvette az irányítást két katona felett akik elengedték a lányt, majd Rektor levágja 2 fejét, Yuno a másik 3-ét."

Yuno: Kösz!

Rektor: Bocs.

Yuno: Miért kérsz bocsánatot?

Rektor: Azért az alkalomért mikor földhöz vágtalak, nem kértem még elnézést még azért.

Yuno: Semmi baj.

Rektor: Nincs harag?

Yuno: Nincs.

" Ezzel elindultak kétfelé. A vámpírok és az egyéb lények egyre csak jöttek, főhöseinket visszavonulásra kényszerítve. A bejárati ajtó előtt állnak mikor Rektor szól Zolinak."

Rektor: Zoli, emlékszel azokra az ólom sisakokra amiket akciósan vettél?

Zoli: Ja, mért?

Rektor: Hozd őket. Most! És adjál eggyet Nórinak is.

Zoli: Muszáj?

Norbi: IGEN!

Zoli: Jólvan.

"Zoli berohan a házba míg a többiek visszatartják az ellenséget, majd visszatér."

Rektor: Oké mindenki vegye fel! Ez veszélyes lessz!

" Rektor elkezd erősen koncentrálni kezdett, az ellenségek térdre borúltak fájdalmukban. Ez ment 3 percig míg megérkeztek a birodalmi katonák akiknek az elmélyük úgy mint ahogy az ellenség összeroppan és összeesnek."

GID: A katonálim!

Rektor: Ezek aztán tudnak időzíteni "mondta majd összeesett ő is"

" 3 nap múlva mindenki rendben van. Rektor helyre állította a birodalmi katonák elmélyét. Momo és a családja visszamentek a bolygójukra aztán Zoli és Rektor megint leültek és ivó versenyt tartottak. Ez tartott 12 órán keresztül majd kiegyeztek egy dönetetlenben.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now