Norbi: Akkor kezdjük a szokásossal. Köszönjük a kérdéseket és kihívásokat Vivienvajda7 és LauraUdvari.
Jöjjenek a kérdések.Rock: Mi is kapunk?
Norbi: Nem tudom hamarosan kiderül. Ülj a segedre és várj. Na akkkor:
Norbi: na de akkor most kivel vagy együtt?
Már megint itt tartunk.Zoli: Nem, még mindig.
Uno: A végén kiderül, hogy nagyobb nőcsábászává vagy nálam Norbi.
Norbi: Pofa kuszba mindkettőnél.
A válaszom: Yuno.
Kövi.
Zoli: tetszik valamelyik lány?Zoli: Az titok és ezzel téma lezárva.
Norbi: Oké kövi.
Hajime: Hogy bírod a társaid?
Kit utálsz a legjobban ?
1 hétig legyél Norbi csicskájaHajime:
1) Mindegyik egy idegesítö barom
2) Lehet, hogy ezek hatan kínálhatatlanok de én Gokuut utálom a legjobban.
3) Nem leszek egy rab csicskásaNorbi: Valamiért pont erre a válaszra számítottam. Kövi:
Katsuki : bátyus örülsz hogy a fiúk börtönbe vannak?Katszki: Igen hugi. Örülök neki.
Norbi: Ez kedves. De komojan.
Kövi:
Todoroki: És te?Todoroki: Engem nem nagyon érdekel.
Norbi: Ennél hüvösebben nem megy?
Kövi:
Tsuyu: Hiányzik Norbi? Milyen hogy Norbidos összekevert Rock-al ?Tsuyu: Igen nagyon hiányzik. És logikusnak tartom, hogy összekevert vele hisz az éjszaka a karjai közt aludtam el.
"Norbi elvörösödik."
Norbi: Most már kezdem érteni miért kérdezitek fojtón, hogy kivel járok.
Kövi:
Rock: milyen volt egy másik fiúval ébredni? Na milyen volt Norbival aludni ? 😏😏😂😂😂😂😂Rock: Nos összefoglalva a két kérdésre a választ nem aludtam vele. Melletem aludt. Biztos valaki behozta öketvhozzánk míg aludtunk.
Norbi: Kövi:
Yuno: Zárd be magad 1 szobába Zoli-val 1 órára.Yuno: Ninc kedvem meghalni.
Norbi: Utolsó:
Mindenki: ki kér nutellát?"Mindenki: IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...