Yaoi

34 5 7
                                    

"A nappaliban három lány egyed foglalt helyet a kanapén és nézték a laptop kijelzőjén futó jeleneteket mikor Norbi belép a helyiségbe és rá néz a kijelzőre"

Norbi: Már megint yaoit néztek?

Louse: Igen,talán problémád van vele? "Néz hátra szúrós szemekkel"

Norbi: Csupán egyáltalán nem értek azzal egyet hogy két férfi egyed kézen fogva, egymás szájába mászva járkáljanak az utcán. Ezeket tartsák meg négy fal között! Más részt undorítónak találom ezt a műfajt!

Asami: "Össze húzott szemöldökkel néz Momo-ra" Kérem "nyújtja ki kezét."

Momo: Biztos?

Asami: 100%-ig.

"Momo a lány kezébe adja a pisztolyt.
Asami becélozza a fiút aki bár menekülni akar da a lézer sugara eltalálja és ismételten nő nemű válik."

Nóri: Ahj Istenem… már megint.

"Mikase a „lányt” vállainál fogva a kanapé felé tolja és leülteti a díványra."

Asami: Szóval a yaoi igen is jó!

Nóri: "száját húzza" Elég jó humorérzéked van

Asami: "sóhajt egy nagyot" Először is, a yaoi-ban kiélhetjük azokat a vágyainkat amiket a való életbe nem bírunk.

Nóri: Ezt a yuri-val kapcsolatban is kibírjátok élni!

Asami: De…oké! Akkor a lányokat jobban elfogadják ha az azonos nemével van mint hogy ha a férfi van férfivel!

Nóri: És azért hogy ezt megmagyarázd mond mért is kellett átváltoztatni új fent?

Asami: Mivel ha egy lány testben vagy akkor átérzed azt amit mi is.

Nóri: Asami…Attól hogy külsőleg lány vagyok belül ugyan úgy fiú vagyok!

Momo: Hát igazából ha az érzelmeiden nem is változtat, de az érzéseid megegyezik egy igazi lány érzéseivel.

Asami: És ne feleselj annyit csak hallgass rám,oké?!

Nóri: Tch…

"Asami leül a „lány” mellé és elindít egy yaoi animét. Mikor vége lett a résznek büszkén tekint fel Nori-ra akinek szemében hirtelen felégett a vágy tüze. Fogalma se volt róla hogy egy nap képes lesz leülni és végig nézni két férfi vonzalmát. Érezte ahogy a szívébe az eddigiéknél is langyosabb érzés kerül és lassan emésztgetni kezdi a kíváncsiság mi történhet a következő fejezetben"

Nóri: Jöhet a második rész!

Asami: "csillogó szemekkel pacsizik le a lányokkal" Siker! "boxol a levegőbe és indítja el az újabb részt. Fél óra múlva megjelenik Zoli és elképedve látja, hogy barátja ismét női alakban van és yaoit néz."

Zoli: Norbi.

Asami: Nóri!

Zoli: Tökmindegy mi a szart csináls. Bebuzuls?
Miért nézed ez a szart.

"Asami Zolit is lelövi akiből lány lesz. Leúltetik a kanapé melé. Két óra múlva mikor Yuno hazaérve a vásárlásból látja hogy a ház összes fiú egyedéből lány lét és mind yaoit néznek."

Yuno: Asszem megyek alszok eggyet.

(By: @lampandagirl105)

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now