E közben Japánkan:
"Rektor heteket töltőt azzal hogy tökélyre fejlesze a gondolat olvasást. Minden nap tanult valamit míg 4 hét után odáig jutott, hogy a mesterének komoly fejtörést okozott a fejébe jutni minden alkalommal. Miután egy hónap eltelt megtanult mester szinten gondolatot olvasni, elmébe belelátni és mások elé láttatnia magát.
Ebéd idő van jelenleg, Rektor éppen evett mikor egy azúrkék szemű, láng vörös hajú lány ült le mellé."?: Szia.
Rektor: Hali. Hogy hívnak?
?: Andrea vagyok.
Rektor: Rektor. Örülök a szerencsének.
Andrea: Hallom átutazóban vagy. Nem ismered véletlenűl Zolit?
Rektor: Nagypofájú, részeges?
Andrea: Igen!
Rektor: Akkor igen, de te honnan ismered?
Andrea: Egy családi barát. Te vagy az akit nem lehet megölni nem?
Rektor: Nos a megölhetetlen egy erős kifejezés de igen.
Andrea: Értem.
Rektor: Te is itt tanulsz?
Andrea: Nem csak a bácsikám az egyik mester itten. Amúgy egész aranyos vagy, tetszel nekem.
Rektor: Oké...?"Mondta kissé zavartan" Te se vagy közömbös a számomra.
"Néhány együtt eltöltött hónap után a két fiatal úgy tünik egymásra talált. Éjfél környékén Rektor ép sétálni indúl mikor véletlenűl meglátja Andrea aki kissé gyanúsan settenkedik. Követni kezdi, látja ahogy egy telefon hívást intéz."
Andrea: Igen úrnőm, szemmel tartom őt, nem fog az útjába állni.
Rektor: Szóval ez a helyzet! Furcsa voltál már első perctől fogva.
Andrea: "Meglepődik ahogy az árnyékból előjött a fiú, de tudta értelmetlen lett volna a hazugság." Egy akadály vagy. Ha te a közelben vagy megérezheted az úrnőm jelenlétét és tönkre tehetsz mindent.
Rektor: A barátaim...Te kis kurva! Gyere csak ide!
"Rektor és a lány kézi tusába fogtak. Látszólag a lány hasonló tudással rendelkezett a harcművészetekben mint Rektor. Nem igen tudtak mit tenni egymás ellen. A harc bevezette őket a fegyver terembe ahol kardokkal estek egymásnak Rektor vágást ejtett a lány arcán. A fiú legnagyobb meglepetésére a lány sebe begyogyúlt."
Rektor: Mi a...
Andrea: Nem ez lesz az egyetlen meglepetésem.
"Ebben a pillanatban mit a semmiből jött migrén az egyik mester megjelent az elméjében, hogy elterelje a figyelmét. Így Rektor két fronton kell harcolnia. Ez nagy nehézségeket okozott neki, két perc alatt a szikla szélén találta magát. A kűlső helyzet és a belső, a fejében lévő mester is nagy gondokat okozott neki. A belső harc amit vívott annyira kimerítette, hogy nem tudott már koncentrálni a külső harcra. Így Andrea lehajitotta a szikláról és egy 550 méteres szabadesés vette kezdetét. A landólastól eltört 5 bordája és a gerince. Az utolsó erejével egy üzenetett küldött Norbidoss-nak, azonban Norit találta meg aki nem foglalkozott a dologgal."
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...