" A bál végeztével mindenki ment hazafelé. Kivéve azok akik Yuno ámokfutásának áldozatai lettek. Azokat a rohammentö vite a szürgöségire. Köztük Gőzikét, Momo két testörét és a Unot. Norbi az ágyában feküdt egy kis nyugalomért könyörögve. Ám hitelén nyílik az ajtó és Momo lép be rajta egy poloban és alsónemüben. "
Norbi: Te meg mit keresel itt?
"Momo rámászik a fiura gyomrára."
Momo: Hogy hogy mit? A házasok egy ágyban alszanak nem?
Norbidoos: De. De mi...
"Norbi érzi a lány puha, meleg kezét az arcán. Zavarba jön és mar egy szó se jut az eszébe."
Momo: Csak az apám által irányított bojgókon és a másik világban vagyunk hivatalosan házasok. Ezt akartad mondani nem? De tudod ez nem jelenti az, hogy nem kényeztethetlek itt is.
"Momo megcólja a fiút majd egy hirtelen leveszi a pólóját ami edig eltakarta a lány meztelen felső testét."
Norbi: Momo ez nagyon rosz ötlet.
Momo: Miért is...
"Hirtelen egy kés suhant el Momo feje mellet és beleállt a falba. Momo hátra fordul és Yunot látja katájával és egy üveg Rum al a kezében."
Yuno: Hé te k-k-hük* kurva. El a kezekkel róla.
Vagy meghalsz.Momo: Tudod Yuno drága ö már az enyém.
"Momo lehajól és megcsókolja Norbi.""Yuno üvöltve rátámad a lányra és kitörve az ablakot késtek az udvara. Momo a zoknijából elöhuzza a telefonját és vele élöhív egy indaszerü növény ami feszület szerüen kiköltözi Yunot."
Momo: Tudom, hogy Norbi téged szeret de elöb utób ellopom a szívét és engem fog szeretni." Majd othadja a lányt"
Yuno: Nem hagyhatom, hogy másé legyen. Még egyszer nem.
"Yuno szirva fakad. De túl fáradt volt hogy bármit is tegyen."
"Eközben Momo visszament Norbihoz.
Ö úgy tettete hogy alszik. De nem vált be. Momo a nyakát kézre csókolgatni. "Momo: Zárj ki mindent. Ma éjszaka csak az enyém vagy.
"Norbi tudta mi fog következni de nem tudót mit teni. Hagyta hogy elsodorja az ár."
أنت تقرأ
Kérdezd öket.
أدب الهواةZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...