Átváltozás

17 6 0
                                    

"Amikor Norbi felébredett kisé furán érezte magát de nem törödöt vele. Bemegy a fürdőszoba és mikót a tükörbe néz csak akkor veszi észre, hegint Nóri testében van. Lent a napaliban mindenki hallota a női sikojt de ez senkit se ért váratlanul."

Zoli: Na mindjárt it van ki kezdi?

Yuno: Majd én.

Momo: De én vagyok a felesége én kéne neki elmondjam.

Mikase: De Yunohoz jobban kötődik.

"Rory elkezd nevetni"

Rory: Igaza van. Rohadtul igaza van. Ezt meg szoptad.

"Momo duzzogni duzzogni kezd"

"Nóri letrapol idegesen nem figyelve arra, hogy egy alsónadrágon kívül sémi sincs rajta."

Nóri: Nos halgatlak benneteket, miért is vagyok ebben a testben?

Yuno: Ö... Nóri, talán jobb lenne...

Nóri: Nem érdekel semmi más csak az, hogy miért vagyok megint Nóri testében.

Yuno: De Nóri...

Nóri: Semmi Nóri azt mond...

Louise: Takard már el a melleid te agyhalot  barom.

"Nóridoos a mellkasára néz majd a kanapén ülő két egyre jobban vörösödö fiúra. Rektor próbál nem odanézni míg Zolinak egy perverz arckifejezése van. Síkoltva felszalad. Pár perce múlva egy pólóban és egy nadrágban tér vissza."

Nóri: Nos halhatlak benneteket.

Asami: Zoli hibája.

Zoli: Dehogy a tiéd.

Yuno: Mindkettőtöké. Nem tudjuk mejköjük megnyomta az önmegsemisítő gombot és az utolsó sugár amit kiadót magából, eltalált.

Nóri: *sohajt* Jó és medig maradok lány?

Momo: Nem tudjuk.

" Nóri elájul"

Momo: Na jó. " Felveszi a lányt a hátára és a lépcső felé halad." Majd én felviszem nem bízom ere a két perverz disznóra.

Rektor: HÉ!

Zoli: Bagoly mondja verébnek. 

( By: Norbidoos )

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now