Zoli hazatérése, az uj ellenseg, az áruló es Nana

20 2 0
                                    

" Egy hónappal az ürutazás után még mindig semmi hír se Zoliról se Asamiról. A kapcsolat is megszakadt a Deviluke bojgóval. Momo nagyon aggódót ezalatt az idő alatt. Norbi mindent megpróbált, hogy megvígasztalja. De semmi se müködöt. Az a perverz életvidám Momo akit mindenki oly jól ismert mintha meghalt volna. Ám egy este kopogtatnak az ajtón."

Norbi: Ki az?! "Kinyitja az ajtót

Zoli: Én... beengedsz?

Norbi: Na gyere be cimbi. Hol koszáltál idáig? A lányok nagyon aggódtak.

Zoli: Gyere ki. Elmondom, mert jobb ha erről nem szereznek tudomást.

"Norbi kiment az udvarra."

Norbi: Na mivan? Mi olyan fontos, hogy csak nekem akarod elmondani.

Zoli: Na figyej. Miután ti átmentetek a teljes elektromos hálózat bedöglöt. Én ott maradtam és harcoltam a háborúba. Utána rájöttem, hogy ki állt az egész hátterérben.

Norbidoss: "nem akarja kimondani. Bár valahol mindig is sejtette." Sejtem.... Asami.... volt.....

Zoli: Pontosan. Egy szervezet tagja volt akik le akart minket gyilkolni, hogy a halálunk álltal összejött energiával megszállják a testem...

Norbi: Csak te egy ősi démon vagy.... vagyis.... "jöt rá Norbi a szörnyü igazságra ami igazából mindig is ott lebegtet elöte de soha sem vet róla tudomást."

Zoli: Rajta. Mond ki..... A halál isten...

Norbi: Magyarul új isten akartak teremteni az energiából?

Zoli: Igen... de aztán... óvatlan voltam.

Norbi: Elkaptak?

Zoli: Igen. Így kerültem visza a főidre. Miután a Geinek segítségével kiszabadultam mészárlásba kezdtem. Megöltem a szervezetet legtöbb Londoni tagját. Azonban a szervezetet nemcsak ott van. Szerte a világon. És ami alegroszabb a tagok  Ghoulok, varázslók, goblinok, farkasok és sok-sok más lény alkotja.

Norbi: "Elszörnyedve halgatja a Zoli történetét mikor ráköt egy fontos dolog kimaradt" ......Asamival mivan? Életben van vagy....?

Zoli: Először elfutott.... de aztán levadásztam... majd Londonban a Big Ben teteére felkötötem mesztelenül a testét.

Norbi: Jobb így.... mi lesz a szervezettel? Meg mindig új istent akarnak teremteni?

Zoli: Igen... de megkerestem pár istent. Ha baj van mi Harc istenek összefogunk. Az öcsémnek kell még tapasztalat, de Yaboku a Mészárosal kivételesen jó formában van. A tanács szerint se lehetetlen új Istent teremteni. Isteni életet csak egy isten vehet el...

Norbi: Igen. Mint 200éve...

Zoli: Igen... de nyugi.... nem lesz baj.... ha kell akkor újra összehozom a Gangsta családot.

Norbi: Ám ne feledjük azt, hogy Asami hónapokig nálunk dekolt. Biztos sok információt adotvát nekik.

Zoli: Valoszinü.

Norbi: Mire ezek jönnek még kel erösödnünk és erre csak egy módszer van.

Zoli: Mi?

Norbi: Megbízol bennem?

Zoli: Persze.

Norbi: Akkor ezt bízd rám. Hamarosan meglátod mit terveztem.

Koneko: "hirtelen kinyitja az ajtót." Ti meg mit beszélgettek ilyen komoran? Gyertek be! Zoli végre hazajött!

"Hirtelen lépteket halottak a lépcsőről lefelé jövet. Nana volt az."

Nana: Sziasztok.

Norbi: Te hogy kerülsz ide? Ja a teleport.

Nana: Két ok miat jöttem.
1) A háborúnak vége. Már a mars megadta magát.
2) Apa sunosan megsérült. Néktek ketőtöknek visza kel jönnötök hogy irányítsátok a népet.

Norbi: Nem lehet. Jelen pillanatban katasztrófa van készülöben. Momo mehet, majd a hologrofont használjuk a fontosabb megbeszélésekre, de most sajnos nem mehetek.

Nana: Apa nem fog örülni. De téged és a barátaidat ismerve megérti. Rendben. Momo hozd a ruháid indulunk.

"Momo szobájában a teleport gép be volt már indítva. A lány mindenkitöl egyenkét elbúcsúzott mikor Norbihoz ért könyék szöktek a szemébe. Norbi átölelte a lányt."

Norbi: Ne sírj ez nem végleges búcsú. Amint apád jóban lesz visszatérsz közénk.

Momo: De akoris hiányozni fogsz.

Norbi: Tudom.

" Momo elindult a kapu felé végül visszafutót és átölelte Norbit majd megcsókolta. Ezután egyből átszaladt a kapun."

Norbi: Most pedig mindenki kifelé. Momo visszatéréséig lezárom a szobát, és Yuno nagyon szépen megkérlek ne ted tönkre a gépet csakhogy ne jöhessen vissza. Rendben.

Yuno: Rendben

"Az este továbi részében Zoli elmesélte az elmúlt egy hónap történteit. De persze néhány apróságot direkt kihagyót, olyat amiről egyetlen igaz barátja tudhat. Azaz Norbi."

( By: Zolchosenpai és Norbidoos)

Kérdezd öket. Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon