Beszélgeté

1 0 0
                                    

"Az este folyamán a három fiú kiment sörözni mivel nem volt jobbb dolguk."

Erik: Mindjárt kész a pizza.

Zoli: Rendben, akkor addig kiviszem a piát, Norbi megterít,  és meggyújtom a szivaromat.

"Mindeki előtt egy-egy pizza, sör és tömény."

Erik: Akkor ameddig nincs meg a kiút, ez a napi program. Reggel Zoli iszik és kutat, Norbi hisztizik, én unatkozom, majd este megbeszéljük a dolgokat és dumálunk.

Zoli: Jaja. Amúgy. Rájöttem minek zártak ide be.

Norbi: Hogy anyád ne kapja meg a lélekvándor képességem.

Zoli: Igem a másik ok az, hogy egy balfasz vagy.

Erik: Ja. Elég lenne meghalnod és elrejtőzve kinyirnod az annyát. Vagy csak nem lebuknod.

Norbi: Szerinted nem jutott még eszembe?

Zoli: De akk ha nem keres minket meg mi nem tudjuk őt. Meg az időeltolódás.

Norbi: Te csak kussolj. Több mint 5ezer éves vagy és mégse tudod megölni, pedig a szó szoros értelemben hallhatatlan vagy.

Zoli: Igen. Ezért is gyűlöl engem, hogy apám engem tett meg ősi vámpírnak és nem őt.

Erik: He? Ezt nem is tudtam.

Zoli: Igen ezért nem hatt rám a karó se a lefejezés. Viszont a többi vámpír úgymond a vérvonalam. Ezért megtudom igézni őket. Már ha nem issznak verbénát.

Norbi: Ja te hibrid hulladék.

Erik: Ha ilyen idős vagy nincs semmi tipped hogyan lehetne kijutni?

Zoli: Van, csak nem fog tetszeni senkinek. Van egy Malivore nevű iszapos valami. Ha abba beleugrunk akkor lehet a rendes világban jutunk ki. Azonban van egy bökkenő. Mindenki elfelejt minket.

Norbi: Azt már nem...

Zoli: Várjál... kell lennie egy emlékező varázsigének amit a vámpír igézés ellen használtak. Csak nemtudom hogy e két fontos dolog hol van.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now