Esély

7 2 0
                                    

"Mikor Norbi kinyitotta a szemét, egy székhez volt kötözve és még mindig abban a fűrdőruhában amit Nóri viselt."

Norbi: Hahó valaki! El engednétek?

"Nyöszörgést hall nem messze tőle. Tekintette az ágyra irányúl ahol Yuno fekszik békésen. A lány kinyitja a szemét, felkelt az ágyról és a fiúra mosojog."

Yuno: Norbi. "Mondja szelíden." Végre. " odaszalad a fiúhoz, aki a székkel együtt hátra esik. Haja az arcsába húlott. Yuno a fiú a haját félretolja majd megcsokólja."

Norbi: Yuno. Mióta nem voltam önmagam.

Yuno: Két napig.

Norbi:" mikor Yuno felsegití észreveszi, hogy bár ismét a saját öntudata irányítja a testét, de nem teljesen a saját testében volt. A haja hosszú volt akár Nórié. Kimegy a házból és Tokoyamival találja magát szemmben.

Tokoyami: Meny vissza. Beszélnem kell veletek.

"Norbi hallgat a fiúra."

Tokoyami: Na figyeljetek. Momo üzente hogy a helyzet sújtós. Ha nem találunk ki valamit végleg Nórivá válsz. Lala is tanácstalan. Lovisnak van egy ötlete de elég veszélyes.

Norbi: Nem érdekel. Ha van egy fikarcsnyi eséj is meg kel próbálnom.

"Lois belép az ajtón."

Lois: Tudtam hogy ezt fogod mondani. Na figyelj. Van egy varázsló valahol Londonhoz közeli erdőben. Ő segíthet, de nem biztos hogy elfogadja a felkérést. Az is lehet hogy megől. A mesterem csak Árny tövisének nevezi.

Norbi: És hogy jutok el oda. TÖBB EZER KILÓMÉRRE VAN INNEM.

Lois: Ne kiabálj. "Előveszi a pálcáját majd egy kaput nyit ki." Ez az erdő bejárata. A házához magad kell eltalálj. Ez általa aféle próba. Sok sikert.

"Norbi átöltözöt és indulni is akart de Yuno megragadta a kezét. A lányra néz aki szinte sírt. Szelíden rámosolyog, megcsókolja majd, a homlokát az övéhez illeszti."

Yuno: Ígérg még, hogy épségben viszatér. "Suttogja"

Norbi: Ne aggódj. Minden rendben lesz. Ne várjatok rám, menyetek vissza a fogadóba. Ott találkozunk.

"Átlép a kapun ami ezután bezárul mögötte."

Norbi: Na akkor most merre a büdös franciába tovább?

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now