" Nóri és Momo az ajtóban állnak és várják, hogy kinyíljon. Momo látva Nórin a feszültséget, megnyugvás kép megfogta a lány kezét és megszorítja.
Momo: Nem lesz semmi baj. Ne aggódj.
Nóri: Könnyű azt mondani! Nem neked kell néhány igen félelmetes emberrel étkezned.
Momo: Hééé! A családomról beszélsz.
Nóri: Bocs ,csak eléggé feszült vagyok és ha ez még nem volna elég, még mindig Nóri testében vagyok.
Momo: Tudom. De nem kell aggódnod nem lesz szemi baj. Ugyan olyan erős vagy mint ők, és úgy sem hagyom hogy bármi baj történjen.
"Nóri belenéz a lány szemeibe és így szól."
Nóri: Ha most fiú lenék megcsókolnálak.
Momo: Ne aggódj lesz majd időnk bepótolni. De nem feledem el.
"Az ajtó hirtelen kinyílt, Momo és Nóri elindúnak befelé az étkezöbe. Már mindenki az asztalnál ült. Édesapja Gid édesanyjuk Shephine, ikertestvére Nana na meg a nővére Lala. Nóri nyelt egy nagyot majd leültek az asztalhoz. Nóri egy kapucsnval a fején próbálta elrejteni új arcát. Ám ez nem maradt így sokáig."
Gid: Nem tudom, mik az illemszabájok a földön de itt, illezlenség az amit teszel. Ved le a kapisont a fejedröl.
Nóri: Igenis felség.
Momo: Vár apa. Történt valami vele amiről nem szívesen beszél és ezért takarja az arcát.
Nóri: Hagyd. Elöb utob úgyis lebuktam volna. " Nóri megmutatja magát. Mindenki meglepetek néznek a lányra majd egy emberként Momora."
Gid: Hát nem tucs nyugton maradni ott se? És mióta vagy ebben a testben?
Nóri: Már egy hónapja.
Lala: Ne aggódj. Holnap megvizsgálak.
Gid: Jól mondja minden rendben lesz. Amúgy is át tudom érezni a hlyjzeted, én is voltam már ebben a csípőben. De most együnk inkáb.
Shephine:És hogy vagytok a lányunkal?
Norbi: "eme kérdés hallatán egy aprót elpirult" Teljesen meg vagyunk. Boldogok vagyunk. "mosolygott a lányra és megszorította a kezét."
Nana: Ennyi erővel én is ott ülhetnék…
Momo: Akkor míert nem te szöktél el?
Nana: Az hogy te pont az ő ölobe potyantál az pusztán szerence, semmi tőb.
Momo: Tehát én vagyok a szerencésebb.
Lala: Nana! Momo! Nyugodjatok meg.
Nana :Egyébként lehet egy kérdésem tölled?
Nóri: Persze.
Nana: Miért van az ajtóban egy lány késsel a kezében és suttog valamit az orra alatt?
Lala: "kíváncsian leskelődik" Jézusom…
Nóri: " remegve hátra nézve meglátja a sötét aurában keringő Yuno-t mire a szíve is leáll egy őillanatra de próbálja menteni a menthetőt." Ő csak…a testőröm
Shephine: Ahogy látom jól végzi a munkáját.
Nóri: El se tudják képzelni menyire. " kise irizálót mosojjal"
Gid: Nekünk is ilyen testőrök kellenének!
Nóridoos: Hát íjét nem találni minden bokorban. " Majd ingerülten iszik a pohárból."
( By: lampandagirl105)
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...