Felej és merj 2

17 4 0
                                    

Norbi: Óké 24 óra se telik el máris megkapjuk a következö adag kérdést és kihívást. Köszönjük Vivienvajda7 .
Na kezdjük:
"Zoli: Előbb te mondtad Norbi-nak hogy meg kel tenni amit mondanak meg válaszolni kel. Nem gondolod hogy ez rád is vonatkozik ?  Ennyivel nem adom meg magam😂 Hány sört tudsz meg inni 1 óra alatt ?

Zoli: Nos természetes az, hogy rám is vonatkozik. Pontosabban mindenkire. És 9 sört  tudok meginni.

Norbi: Rendben akkor a kövi én vagyok
Norbi: Mivel shipelek Yuno-val így kapsz egy feladatot most te csókold meg Yuno-t. Utána csókold meg Zolit is, mert ezt nem adom fel😂

"Norbi odafordul a lányhoz, gyengéden hozzáér az arcához. Yuno piros arccal tekint rá majd becsukja a szemeit. Majd ezután Norbi megcsókolja."

Norbi: Viszont ami a feladat másik részét illeti. SOHA A BÜDÖS ÉLETBE NEM FOGOM MEGTENNI.  Legyen mindenki számára világos. Se én se Zoli nem vagyunk mekegtek. Kérem azon embereket akik ezt olvasták kommentbe írjátok meg miért akartok összehozni engem Zolival.
Elegen van Zoli tiéd a terep.

"Majd Norbi kimegy a szobából.

Zoli: Oké akkor a kövi:
Yuno: Nem szeretnéd megölni nekem Youruzut ? (Momo a BNHA-ból aszem így kel a nevét írni) Ha ki derülne hogy Zoli szerelmes Norbi.

Yuno: Először is nem ölök ojan embert aki nem jelent fenyegetést. Másszor meg elég légyen ezekből a hüje Zoli x Norbi kérdésekből.
"Norbi után szalad."

Zoli: Oké kövi
Rektor: Részletezd milyen a Roya-val való edzés ? 😂

Rektor: Nos már egy ideje elméletett tanít mivel már gyakorlatban nagyon jól megy a telepátia.

Zoli: És az utolsó:
Todoroki: Te is kapsz egy fel adatott 😈 zárd be magad Zolival egy szobába 1 órára.

Todoroki: Job ha inkáb nem mert a végén csak egyikünk jut ki élve.

Zoli: No ezzel enyi is volna. Várjuk a következő kérdéseket

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now