Életveszélybe

22 4 2
                                    

"Már három napja annak, hogy Zoli elment a családi vacsorára és azóta semmitvse tudni róla. Senki se mondott semmit, mindenki a katasztrófát várta. Norbi sóhajtozva néz kifelé az ablakon. Hirtelen érezte hogy valami hátulról átöleli és a nyakát kezdi csokolgatni."

Norbi: Tsuyu. Kérlek ne most. "Megfordul és a lány szemébe néz."

Tsuyu: De hisz anynyira feszült vagy. Miért aggódsz miatta ennyit?

Norb: Nem miata aggódóm. Ha nem miattunk... miattad. " fogta meg gyengéden a lány arcát."  Tartok tőle, hogy ha Zoli bajba kerül az ránk is hatással lesz.

Tsuyu: Te mindig másokat teszel magad elé. Ezt szeretem benned.

"Norbi gyengéden elmosójodik majd közeleb húzza magához a lányt. Az ajkuk ép, hogy nem összeér mikor egy kiáltásra lesznek figyelmesek."

Yuno: Megdöglesz te rohadt kis kurva.

"Mindketten az ajtó felé néznek ahol Yuno áll egy baltával a kezében. Hirtelen feléjük ront, megragadja Tsuyu torkát és a falhoz csapja."

?: Nyugodj meg Yuno. Most nem ezért kötünk.
"Kiáltotta egy ismerős hang."

"Norbi ismét az ajtó felé néz ahol felesége Momo állt."

Norbi: Momo! Te meg mi a fenét keresel itt.

Yuno: Zoli hívot minket. Azt mondta jobb ha most itt vagyunk nert valami nagy gáz lesz. És tekintetbe véve hogy ketötökön kívül senki sincs az épületbe. Leszámítva azt a szökne izomagyat.

Norbi: Remek. Remélem csak tikettem vagytok.

Momo: Az igazat megvalva itt van mindenki csak ök a túlsó szárnyban. E mellet néhány katonát is hoztam magammal. Mikor apám megtudta hogy veszéjben lehetsz ázzon nyomban küldte a különleges osztagát.

"Norbidoos telefonra hirtelen megcsörren. Felvesz"

Norbi: Háló? Igen... Most?... Miért én?... Rendben....

Tsuyu: Ki volt az?

Norbi: All Might. Árra kért veszem körbe az új diákot.

Tsuyu: Most?

"Norb felál és kifelé megy de Momo útját állja."

Momo: Nem!

Norbi: Ti maradjatok itt. Hamarosan jövök. ÉS NE ÖLJÉTEK MEG EGYMÁST!

"Pár percel később már egy alacson kis szökehaju csajszit vezette körbe az épületben. A félórás körút után a lány hirtelen letámadtta öt."

Új lány: Tudod elég nehéz visszafognom magam amikor ilyen illata van a vérednek.

Norbi: Bocs de asszem nem értelek. Mi is mondtál, hogy hívnak ?

Új lány: Mihiko Toga. És a véredet akarom.

"A lány már ép a nyakába akart harapni amikor Yuno teljes erőből nekiment. Norbidoos érezte, hogy valami a gyomra köré csavaródik. Tsuyu nyelve volt. Egy hirtelen mozdulattal elrántotta onnan."

Norbi: Mi a fene főik itt.

Rektor: Megtámadtak minket.

" Mindnyájan rohanó keztek kifelé az udvarra. Ám ott se volt sokkal jób a hejzet. Teljes volt a káosz. A Momo által hozot katonák szinte össze visza hagmdonásztak, Koneko, Louise és Mikase a földön feküdt."

Norbi: Ki az ördög támadt ránk?

Rektor: Fogalmam sincs. De te vagy az akit akarnak.

"Norbit körbefogta Tsuyu, Rektor, Momo, Tokoyami, Rory, Rem és az időközben magérkezö Yuno."

Norbi: Yuno. Kérlek ad a telód az enyém a szobában maradt. Fel kel hívjam Zolit hogy jöjjön visza különben nekünk annyi.

" Norbi elkezdte tárcsázni a fiú számát."

Norbi: Gyerünk Zoli vég már fel.

-Fojtatjuk-

(By:Norbidoos)

Kérdezd öket. Onde histórias criam vida. Descubra agora