Az eljegyzés

7 0 0
                                    

"Zoli unottan feküdt a kanapén egy üveg viszkivel a kezében. A töbiek körülötte még a szokásos marhaságaikat csinálták. Yuno és Momo norbin veszekedtek és próbálták felosztani őt egymáskzt."

Momo: Akkor karácsonykor velem van és téma lezárva.

Yuno: Azt már nem a karácsonyt velem tölti.

Momo: A családdal sokás tölteni és mivel neki aninc így az enyémel tölti.

Yuno: Ninc szüksége a te agyament családodra.

Momo: Mit mondtál?

Kinéz az ablakon és Koneko és Rem elsuhanó testéit látja. Valamin megint összekaptak.

Zoli: Rory leállítód azt a két idióta nekomatát mielöt megint felrobantjág a házat!" Kiáltotta lustán a kanapéról."

Rory: Persze persze.

"Ezután tekintete a Tv re itmrányúlt ahol Norbi és Clara ép táncolnak. Valami idióta fogadást kötöttek Tsujuval és Rokkával. Ép
Just Dancet játszanak.
Rektor még nemmessze töőle olvas."

Zoli: Hát ez kezd rohadt unalmas lenni.

Norbi: Inkáb örülnél hogy nem üldöz anyád.

"Hirtelen kopogtatnak a bejáratin."

Zoli: Majd én megyek.

"Kinyitja és egy magas ezüsthaju lány állt előtte."

Zoli: Parancsolsz? Á biztos te is Norbi egyik régebbi barátja vagy nem?

"A lány egy papírt vész elő a zsebéből."

Lány: Én Zoli ... keresem. Úgy voltam informálva, hogy itt lakik.

Zoli: Értem. És mond mit akar egy ilyen szépség mint te tőlem. "Perverzen, szemeivel végigpásztázza a lányt."

Lány: A nevem Moka. És édesanyádnak kőszönhetően a jegyesed is.

"Zoli lefagy, Louise kiejt a kezéből egy tányért amit ép tisztított, és mindenki megáll abban amit ép csinált és Zolira néz."

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now