Lebuktam

21 3 4
                                    

"Pár órával késöb a Nóridoos incidens után."

All Migh: Na akkor a mai tesiórán, egy az egy elleni bajnokságot tartunk. 15 percetek van megtenni a fogadásokat.

Mineta: Állítólag a két újfiú közül Norbidoss nagyon erős... s+ rangú...

Mindenki: Miiiiiii???!!!!

Zoli: Na Norbi megint téma tárgya vagy...

Norbi: Fogd be vagy megkérem Todoroki, hogy fagyassza be a pofád. 

"20 percel később"

All Might: Na lássuk kire mennyi tét jött összesen:
-Kirishima 5000
-Bakugo 200000
-Deku 100000
-Todoroki 453000
-Norbi 22millió

Mindenki: Mii???!!!

All Might: Csönd nem fejeztem be. Még 1 emberre jött tét. Zolira 5 forint.

Mindenki: Miiiiiiiiii??????!!!!!!

Zoli: Látod Norbi ezért nem kürtöltem szét a rangom miután megtudtam mit jelent...

Deku: Zoli ezerintem gazdag leszel...

Zoli: Az buszos.

All Might: Mondom a sorsolást. Todoroki-Deku. Bakugo-Kirishima. Momo-Yuga. Norbi-Hanta. Zoli-Toru....

"Todoroki befagyasztotta Deku lelkesedését, Baguko berobbantotta magát a középdöntőbe, Toru- Yuga párosnál mindketten kiestek. Norbi hozta a meccsét, Zoli meg egyszerűen megidézte Momot hogy adja fel.
A döntőbe Norbidoss-Zoli jutott..."

Mineta: Zoli mocskos eszközöket használ... csal.... mocskos vámpír... amúgy is max c rangú lehett ha nem mer harcolni...csak idézni...

Deku: A helyedbe kussolnék mielőtt meghalja....

All Might: Akkor kezdődjön a párbaj.... a jobb sarokban az S+ rangú NORBIDOOSSS!!!!

Mindeki: ÉLLJEEEN!!!!!

All Might: A bal sarokban az SSS+ rangú halálisten ZOLIIIIII!!!!!!!!!

MINDENKI: MIIII?????!!!!!!!

Zoli: Na lelepleztél.... Nem tudtad volna tartani  a szádat. Te izomagy.

All Might: Boci. Kezdődhet:

Zoli: STEPTOCOCCUSDIPLOCOCUS MYNHPAHERE LELOKLCOCCUS LOPUS FEMALELUS BESZOPÓPUS!!!!!!!!

"Norbi  alakul Nórivá , s mesztelenül kirohan"

All Might: A nyertes.... Zoli..... tied a ..... pénz....

Mindenki: Heeeeeeee?!! MOCSKOS CSALÓ! FÚÚJJJ!!!!!!!!!!!

(By:Zolchosenpai)

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now