A véres harc

12 4 0
                                    

"Norbi és barátait, vámpír harcosok vették körűl. Tudták, hogy ez életre halálra megy. A vámpírok megindúltak. Rektor a Yunotól kapot katájával szalad előre, Yuno pedig a baltájával.
Norbidoos kezeire csavaródik két inda és ostorként kezdi öket használni. Tsuyu a nyelvével próbál harcolni. Rory a bárdjával kaszabolja le öket."

Tokoyani: Norbi nem gondolod, hogy a másik képességed valamivel hasznosabb lenne.

Norbi: De. Csak attól hamarabb fáradok.

"Norbi a földre tapos. Ezután egy fa kezd kinőni a lábnyoma helyén. A fát megfogja majd az egyik indát a két végére kötötte. Az így kapott íjai tűzvezsőket kezdet löki ellen ségei felé."

Toga: Ejnye ejnye. Hát -ikének az én kis vámpirkáim. Oké. " előveszi telefonkát" kettes osztag, jöhettek. A fák mögűl egy csapatnyi Ghoul tört elő.

Tsuyu: Mik ezek?

Zoli: Ghoulok!

"Valahonnan a háttérből hallatszot Zoli hangja. Mindenki látta, hogy igencsak megviselt állapotban van."

Norbi: Veled meg mi történt?

Zoli: Hosszú, késöbb elmondom.

Toga: Édes fiam. Rég láttalak. Hogy vannak a testvéreid.

Zoli: Dögölj meg. Staz miattad halott.

Toga: Nem kár érte. Hisz ő volt a család leggyengébb láncszeme. De most nem miattad vagyok itt. Ő kel. " Mutat Norbi"

Zoli: Figyelem mindenki elsődleges célunk megvédeni Norbit.

Iida: Ne aggödjatok it a felmentő sereg.

"Iida hát mögöt ott ált az egész osztály és a teljes tanári kar. A harca csak jobban eldurvult. Rengeteg sérült volt már. De egy pillanatra zoli észrevette, hogy Norbi hiányzik. De Yuno és az anyát se látta. Norbi valahol a nyugati szárnyban szaladt Yunoval. A lány el akarta rejteni öt."

Norbi: Yuno hová viszel? Zoliékkal kellene maradnunk.

Yuno: Ha kint maradunk biztos elkapnak. Itt biztonságban leszünk.

"Yuno benyomta egy szobába majd bezárta magamögöt az ajtót. Yuno a falhoz nyomja Norbidoost. Majd a nyakát kezdi csókolgatni.

Norbi: Yuno erre most nincs ídőnk.

Yuno: Nem Yuno vagyok...- "beakarja fogni Norbi száját. Majd a nyakába harap."

Norbi: Segítség!

"Zoli megghalja és odafut amilyen gyorsan csak tud"

Zoli: Norbi nem is tudtam hogy az idöseb csajok jönnek be.

Norbi: Kus és segíts.

Zoli: Még egyszer hozzanyúlsz kikapcsolom az eszem és kinyirlak.

"Toga ezzel egy altatólöveddékkel nyakon szúrja Norbit."

Zoli: Szoltam....

"Ezzel Zoli kaszás üzemmódba kapcsol es elszabadult a pokol. Tóga gyorsan elővett egy altató granatot amit bedobott a szellőzőbe.
Norbi 2 óra mulva ebredt a padlón. A folyoson alvó diákok és fejetlen vámpír testek hevertek."

Zoli: Anyám megköszött. .. az a kurva....

Norbi: Ügye tudod hogy ezzel nincs vége.

Zoli: Tudom

Kérdezd öket. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum