Aldozat

16 7 0
                                    

"Mindenki egy éles sikításra ébred."

Yuno: ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Mindenki kelljen fel!!!!! Vészhelyzet van.

Zoli: Má megin miért üvöltesz korán reggel?

Yuno: Norbit elrabolták! Kinyirlak ha nem lesz meg!"támad zolira

Zoli: Nyugi, multkori esetből tanulva beültettem Norbi nyakába egy nyomkövetőt.

"Ezzel Zoli odaad egy telefont ami mutatja Norbi helyzetét. Zoli arca hirtelen eltorzúl. Még maga Yuno is meglepödik. Zoli bemegy a szobájába és egy pisztollyal tér visza."

Zoli: Tessék Yuno, itt egy pisztoly, meg a kocsim kulcsa. Jövök én is hamarosan.

Yuno: Várj. Először is mióta van neked fegyvered, és míért nem együt megyünk?

Zoli: A részleteket most haggyuk, most Norbi megmentése az elsődleges.

"Ezzel othagya a bandát és elindult valamerre. A töbiek elindúltak az autóvá  és fél óra múlva megérhettek ahoz a gyárhoz ahol Norbi fogva tartják.
Miután a hoszú folyósókon keresztül vereledtél magukat az őrökön elérték egy nagy üres terembe. Ott meglátták Norbit egy székhez kötözve. Mellete egy nagy darab ember állt."

Yuno: Uram Isten, hisz ez Golzine. Engedd él  Norbit te utólsó féreg.

Golzine: Nem, és megbánod még, hogy elhagytál miatta. Te az én tulajdonom vagy, csak az egyém.

Yuno: Soha se voltam a tulajdonod.

"Yuno előveszi a pisztolyt, de Golzine testőre gyorsabb volt, gyomorba lőtte Yunot,aki lerogyott és elájult."

Mindenki: Neeee!

Norbi: Yuno!

Golzine: Pofa be. Te csak egy senkiházi görény vagy.

"Rory ép rá akart rontani a testőrre mikor ,hátulról hangos csörömpölés hallatszott, majd Zoli alakja rajzolódott ki."

Louis: Végre, hogy itt vagy. Kérlek csinálj valamit mert....

"Zoli hirtelen a testőr mellett van, és egy bárdal levágja a fejét, rá se lehet ismerni, szemei véresek, fogai kicsúcsosodnak, ajkán vér folyik."

Zoli: Hé Golzine felismered a hangom?!

Golzine: Te..te...még mindig élsz... megin kikapcsolod az érzéseid?!

Zoli: Nem félek töled többé.

"Zoli beleharap a nyakába majd miután kihuzza a fogát, kitöri azt. Mindenki reszket a félelemtől, Rektor elhányta magát. Zoli eloldója Norbi kötéseit.

Zoli: Vigyétek Yunot korházba.

"Ezzel Zoli sarkonfordult és eltünt. Norbi a karjaiban fogva vitte be a sérült eszméletlen lányt a korházba."

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now