"Míg Nanbakában vesződtek lássuk mi van Rektorral."
"Rektor egy 14 órás út után megérkezik Honkongba onnan hajóval Kyotoba. Ott várta a mester a suliból."
Mester: Üdvözöllek Japánban.
Rektor: Köszönöm szépen. Merre van a Dodzso?
Mester: Nem Dozsoba megyünk. Ha nem van egy külön templomunk.
"Ezzel elindúltak a vasút állomásra. Negyed óra múlva a hegyek között leszálltak egy állomásnál."
Rektor: Na szóval ilyen a gyors Japánban a vasút.
Mester: Amúgy ha jól rémlik még nem mondtam a nevem, igaz?
Rektor: Nem. Valóban nem.
Mester: Ezt bepótólom. A nevem Yamato mester. A célunk meg a hegy tetején vár ránk.
"Rektor felnézett a hegyre és egy nagyótt esett az álla."
Yamato: Nyugi nem gyalogolunk.
"Ekkor hirtelen lebegni kezdtek és pillanatok alatt fent voltak."
Rektor: Telekinézis?
Takasi: Igen, a nevem Takasi.
Rektor: Rektor. Örvendek.
Takashi: Megmutatom a mesteredett.
" A szentély bejáratánál Rektor és Takashi leveszik a cipőjüket és belépnek."
Takashi: Aki mester megérkezett a fiú.
Aki: Arigato Takashi, most mehetsz.
"A fiú elmegy. Aki odalép Rektorhóz és belép a fejébe."
Rektor: Üdvözlöm az elmémben. Miben segíthetek?
" Aki szótlanul elindúlt az ajtó felé ami a titkokat őrzi. Rektor akadályt görget a mester elé aki könnyen eltünteti. Aztán a fiú be fallaza az ajtótt. A mester szétzúza a falat ekkor Rektor egy lánccal elkapta a mester derekát és elrántotta az ajtótól. A mester ekkor letépi a láncot és tűzcsóvátt küld Rektorra. Rektor egy ciklónt idéz elő ami elóltja a tűzet. Majd egy húrrikánnal probálkozott mikor Aki megnyitotta a földett Rektor alatt.
Rektor beszórúlt mikor Aki kiszabaditja majd kilép a fejéből."Aki: Üdv Japánban. Jó helyed lesz itt.
(By: Rektor25 )
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...