Mesteri segítség

9 2 0
                                    

" Rektor a porban és vérben feküdt eszméletlenül szét roppant elmével. Néhány dög evő megközelítette a fiút  mikor egy árnyék alak elkergette az állatokat. A férfi felemelte a testét a fiúnak és elvitte egy barlangba. Pár óra múlva Rektor magához tért. Körbe nézet és csak a férfit látta meg."

Rektor: Jaj a fejem...Elnézést kérek, de hol vagyok?

?: Nem emlékszel?

Rektor: Csak halvány kép sorokra. Egy lányra meg néhány srácra, de nem tudom kik ezek. De ki maga?

?: A nevem, Ronin. Mentál mester.

Rektor: Mi maga?

Ronin: Mentál mester. Ha megengeded segítenék emlékezni.

Rektor: Nos rendben. Jó lenne újra emlékezni.

" Ronin belépett a fejébe és nem látott mást mint emlék fosszványokat és szétzúzott szobákat a fiú elméjében."

Ronin: De sok kár keletkezett! Ez nem lesz könnyű. Van valami konkrét dolog amire emlékszel?

Rektor: Mondom pár srác, konkrétan 2 arc. Pont azok.

Ronin: Egy emlék fosszvány.

" Az emlék Zolit és Norbidoost mutatta aznap amikor megismerték egymást. Zoli a 4. korsó sörnél járt mikor egy nagyot büfögött."

Zoli: Elnézést.

Rektor: Nincs bocsánat...erre a gyenge büfőgésre, fogd meg a söröm.

" Ekkor Rektor egy akkorát böffentet hogy a kocsma megreneget."

Zoli: Ohh, állom a fogadást.

" A két srác elkezdett versenyezni mig Norbidoss megunta a dolgot. És egy akkorát böffentet hogy szó szerint összeomlot a kocsma."

Norbidoss: Amatőrök!

"Ez a látvány sok emléket helyre állított. A körülöttük levő romok és törmelékek helyreálltak."

Rektor: Norbi...Zoli...barátaim. Visszatértem.

Ronin: Most tényleg egy büfögö verseny állitotta helyre az elmédet? Ez különös.

Rektor: Ha megbocsáltasz dolgom van, egy templomot kell megmentenem.

Ronin: Erre még nem állsz készen. Majd én felkészítelek. Nagyobb a hatalmad mint gondolod.

Rektor: Nem kellemes nekem ezt bevallani...De igazad van. Segíts.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now