Fizika teszr

24 3 1
                                    

" Rektor két nap után, bár nem kellet annyi a gyógyuláshoz, újra suliba jár. Legnagyobb sajnálatára fizika felmérőt írnak első órán."

Rektor: Baszús, nem szóltatok volna mi?

Mezo: Bocs elfelejtettük.

Rektor: Sebaj legalább élesben kiprobálhatom az új képpeségem.

Mezo: Én a helyedben átgondolnám.

Rektor:  Ki kel próbálnom.

" A tanárnő bejön az ajtón. Leteszi a naplót az asztalra és kiossza a tételekett."

Rektor: Tanárnő az első feladat el van rontva.

"A tanárnő átnézi a tételt, újra számolja majd azt mondja, hogy minden rendben van a tétellel így meg lehet oldani a feladatokat. Rektor csak ezt várta. A tanárnő minden gondolatát leírta a piszkozatra majd onnan megoldotta tételt, majd bele mászott a társai fejébe és nekik is lemondta a válaszokat. Három nappal késöbb a tanárnő hozta a felmérőket."

Tanárnő: Nos egy két ember kivételével mindenki 1-est kapott.

Mindenki: Mi miért?

Tanárnő: Bár a feladatok hibátlanul lettek megoldva azért mégiscsak feltűnő az ha 23 diákból 17 dolgozat teljesen egyforma. Nem igaz Rektor.

Rektor: Miért engem gyanúsít.

Norbi: Kár a gözért. A tanárnö képeség látó. Tudja mikor használód a képességeidet.

"Mindenki gyilkos szemeket vettet Rektorra és különbözö módszereken gondolkoztak miképpen boszúlhatnák meg. Rektor tudta Fórró a talaj a lábaalat. "
Mindenki: "gondolatban" Köszönjük Rektor.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now