Ébredés

15 3 1
                                    

"Norbi félálomban magához öleli a mellete fekvö széléit"

Norbi: Tsuyu... "motyogja" Olyan fira illatod van ma reggel. " Kinyitja a szemét és látja, hogy akit átölelt az nem Tsuyu hanem Rock."  Rock te meg mi a faszt keresel az ágyamban?

Rock: Rosz kérdés mit keresel te az én ágyamban?

Norbid: A te ágyad? Ha ez igaz akkor ez...

Nico: Bingó! Ez itt a NANBAKA. "Kiáltotta az ágy mellet üllő Nico."

"Norbi körülnéz majd meglátja a földön alvó Zolit. Odasétál hozzá majd belerúg."

Norbi: Ébredj má' fel részeg disznó!!!

Zoli: Aaaahhhh mi van má' ?!

Norbi: Nézz szét te lángelme...

Zoli: Oh, hali Rock. Te is itt vagy Yugo?

Többiek: Hali.

Zoli: Hol vagyunk?

Norbi: Azt az alkesz fejedet... hát a Nanbaka börtönben!

Zoli: Oh. De boldog vagy, bal lábbal keltél?

"Norbi nak tippeli kezd a bal szeme majd megin belerúg."

Norbi: Képzeld egy ágyban aludtam Rockal mert a cellába még csak 4 ágy van.

Zoli: De durci vagy. Hagyj aludni.

Norbi: Ne merd....!!!! Hé Hajime! Elmondanád mégis mi a szarért zártatok be?!

Hajime: Ne üvöltsémá há betömöm a szád.
Otthont adtatok ennek a 4 szökött haverotoknak. Majd mivel nem valaszoltatok a levélre nyomoztunk és tudunk arról a yaoi  mappáról ami a saját szervereteken van!

Zoli: Na látod Norbi kivételesen nem az én hibám.

Norbi: Te kussolsz.

Zoli: Hajime! "könyörög" adj egy kis vért! Vagy egy algópirint másnaposságra!

Hajime: Nem. És ameddig a bilincs a lábatokon van csak 10%át tudjátok használni a természet feletti erőiteknek.

Zoli: Amint kijutunk knyirom a lányokat amiért ilyenre használták a rendszert.

Norbi: Nem ha én kapom el öket elöbb.

(By: Norbidoos és Zolchosenpai)

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now